فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم النبین سپاه پاسداران گفت: پشتیبانی و حمایت ملت از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سرلشکر ایزدی: پشتیبانی مردم بزرگترین سرمایه انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار پاسدار سرلشکر مصطفی ایزدی پیش از ظهر امروز در مراسم اجلاسیه شهرستانی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مصلی آیت الله خامنه ای خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید و همچنین روحانیون شهید خلخال گفت: مردم مومن و ولایی شهرستان خلخال این افتخار را دارند که در تقدیم شهدای سرداران شهید و شهدای روحانی رتبه برتر استان اردبیل را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: آن چیزی که برای یک ملت پیروزی می‌آورد، شهادت و ایثارگری است و امروز وظیفه همه ما ادای دین به خون شهدایی است که زندگی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم النبین سپاه پاسداران پشتیبانی مردمی را از مولفه‌های قدرت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره و در همه صحنه‌ها پای کار بوده و این پشتیبانی و حمایت از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار ایزدی با بیان اینکه امروز قدرت موشکی ما نیز متکی به پشتیبانی ملت ایران است، گفت: سال گذشته بخشی از نقشه و ترفندهای دشمن را برای ایجاد تفرقه در جبهه داخلی را شاهد بودیم و دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ به کشور از خارج کشور، به تفرقه افکنی در داخل روی آورده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تمامی توطئه ها و نقشه‌های قدرت های جهانی را برهم زده و پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتی همچون جنگ هشت ساله با اراده آهنین به پیش می رود.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم النبین سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در استان اردبیل گفت: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، بسیج، سپاه و روحانیون معظم و همه ما باید تلاش کنیم استان اردبیل به خصوص شهرستان خلخال در حد توان خود توسعه پیدا کند و هرگز نگران توانمندی ایران اسلامی در دفاع از کشور نباشید.

مردم خلخال ۵۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در راستای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: از نزدیک به یک سال پیش، برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و کنگره اصلی در ۲۶ مرداد ماه در مرکز استان آغاز شده و تاکنون تمامی برنامه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی شده پیش رفته است.

سرهنگ جهانبخش عطایی اظهار کرد: در این راستا۲۴۰ برنامه اثربخش علمی، اقتصادی، عمرانی برای کنگره تعریف و اجرا شده است که از ان جمله می‌توان به چاپ و انتشار ۱۳۱ جلد کتاب از زمان تشکیل ستاد کنگره اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت، تاکنون ۱۵۰۰ یادواره شهدا در مناطق مختلف استان برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نصب و راه‌اندازی تندیس شهدا در میادین شهرهای استان و نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام پرافتخار شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این کنگره عنوان کرد.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه مردم خلخال همواره دین خود را به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده اند، گفت: تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید گلگون کفن این شهرستان به نظام اسلامی بخصوص داشتن رتبه برتر در تقدیم روز شهدای روحانی و سرداران شهید به نظام اسلامی از جمله افتخارات مردم خلخال است.

امام جمعه خلخال نیز در این مراسم گفت: با وجود ادای دین مردم خلخال به انقلاب و نظام اسلامی، ولایتمداری، تعهد و عشق به نظام و انقلاب اسلامی این شهرستان در شأن و اندازه خود توسعه نیافته است.

حجت الاسلام کریم اسدی از مسئولین کشوری و استانی خواست تا شرایط محرومیت و عقب ماندگی این شهرستان را به سمع و نظر مسئولین ذیربط برسانند تا در توسعه این شهرستان فتح بابی شود.

وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته کشور، خوشبختانه ولایتمداری مردم خلخال مانع از هرگونه انحراف از خط ولایت شده و مردم این شهرستان دست رد بر سینه دشمن زدند.

 مراسم اجلاسیه شهرستانی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور هزاران نفر از اهالی شهیدپرور شهرستان خلخال، فرماندهان، روحانیون، ائمه جمعه، مسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.