به نظر می‌رسد عمر کمیته پرحاشیه فنی استقلال که فقط یک جلسه را برگزار کرده بود، به خط پایان رسیده است.

پایان عمر پرحاشیه کمیته فنی استقلال /  پاشازاده: سرمربیگری تیم را به من بدهید!

به گزارش قدس آنلاین، حجت کریمی چند هفته پیش کمیته‌ای را تحت عنوان کمیته فنی تشکیل داد که هفت نفر از پیشکسوتان استقلال در آن حضور داشتند. این کمیته وظیفه داشتند سرمربی استقلال را از بین گزینه‌های ایرانی و خارجی انتخاب کنند.

اولین و تنها نشست کمیته‌ فنی باشگاه استقلال با حضور پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، محمد مومنی، رضا حسن‌زاده، مهدی پاشازاده و مجید نامجومطلق برگزار شد. سهراب بختیاری‌زاده و بهتاش فریبا در این نشست حضور نداشتند.

در نشست مورد نظر اگرچه تمامی اعضا با اکثریت آرا به حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال رای دادند اما اتفاق عجیبی رخ داد.

مهدی پاشازاده در این نشست از سایر اعضای کمیته فنی استقلال درخواست می‌کند او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند که این موضوع با مخالفت شدید سایر اعضا مواجه می‌شود. آنها در جواب پاشازاده اعلام می‌کنند کمیته فنی انتخاب شده که سرمربی استقلال را انتخاب کند نه اینکه دنبال گرفتن پست و مقام باشد و با توجه به اینکه جواد نکونام در مقطع فعلی بهترین گزینه است، او انتخاب اول و آخر کمیته فنی است.

در پایان این نشست وقتی اعضا صورت‌جلسه سرمربیگری جواد نکونام را امضا کردند، مهدی پاشازاده حاضر به انجام این کار نشد.

به نظر می‌رسد با توجه به حضور جواد نکونام و عدم شرکت بهتاش فریبا و سهراب بختیاری‌زاده کمیته فنی باشگاه استقلال دیگر تشکیل جلسه نداده و به خط پایان رسیده باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.