۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر: 887836

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قانون سقف قراردادی که برای تیم‌ها درنظر گرفته‌اند را متوجه نمی‌شوم و فکر می‌کنم کاری کردند که زور ما گرفته شود.

پیروانی: با پرسپولیس سفید امضا کردم

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که حدود ۱۰ ساعت منتظر ماندند و پیگیر اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپولیس هستند. نه من و نه هیچکس دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط بگذارد. باشگاهی به این بزرگی از همه بزرگتر است و اگر در آمدنم تاخیر داشتم به دلیل خستگی بود، چون سال سختی را پشت سر گذاشتیم و رقابت سختی داشتیم. خدا کمک کرد و زحمات مدیریت و افراد باشگاه در نهایت به بار نشست. کادر فنی و بازیکنان بسیار زحمت کشیدند تا این اتفاق بزرگ رقم خورد.

وی با بیان اینکه واقعاً خسته بودیم، خاطرنشان کرد: هرچند که در باشگاه حضور نداشتم، اما از دور پیگیر تمام کارهای باشگاه بودم. وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی خودم می‌دانم، چون عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. من مخلص هرکسی هستم که بتواند خنده را روی لب هواداران پرسپولیس بیاورد. امروز هم نشستی داشتیم و می‌توانید از مدیرعامل بپرسید که قراردادم را سفید امضا کردم و هیچ شرطی نداشتم. با افتخار کنار پرسپولیس هستم. رقابت با تیم‌هایی که واقعاً سرمایه‌گذاری می‌کنند سخت است؛ سقف قراردادی که گذاشته‌اند را متوجه نمی‌شوم. محدودیت‌هایی که برای نماینده‌های فوتبال ایران در آسیا گذاشته‌اند را درک نمی‌کنم. من بازیکن نیستم، اما باید از بازیکنان دفاع کنم. حداقل باشگاه‌هایی که در آسیا هستند دست‌شان باید باز باشد. امیدوارم امسال هم بتوانیم جام‌های سال‌های گذشته را برای هواداران کسب کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درمورد ورود دیرهنگام این تیم به بازار نقل‌وانتقالات، گفت: وقتی پول نداشته باشید رقابت سخت است. ما سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم. تقریباً همه در جریان هستند که ما در تمام زمینه‌ها مشکل داشتیم. خیلی از مدیران تیم‌ها دغدغه پرواز و هتل و زمین و پیش‌پرداخت و پاداش و آپشن نداشتند. پرسپولیس واقعاً کار بزرگی کرد و همه در این مسیر کمک کردند. وقتی اول فصل پول نباشد، ورود به بازار نقل و انتقالات سخت است. هواداران بدانند که در چنین شرایطی هرکسی که به تیم اضافه می‌شود با عشق می‌آید و دریافتی ندارد.

پیروانی درخصوص برخی تیم‌ها در تلاش هستند تا فردی مثل او از جمله مهدی هاشمی‌نسب را روی نیمکت تیم خود داشته باشند تا حقی از آنها ضایع نشود تصریح کرد: من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. تلاش من این است که حقی از تیم بزرگ پرسپولیس ضایع نشود. من نماینده هواداران روی نیمکت تیم هستم. بارها گفته‌ام جانم را هم می‌دهم و ممکن است برخی‌ها ایراد هم بگیرند. همین که تیم نتیجه گرفته است یعنی همه هدفمند حرکت کرده‌اند. اگر کارم در باشگاه ادامه پیدا نمی‌کرد به عنوان یک هوادار کمک می‌کردم و حالا هم که قراردادم تمدید شده هواداران بدانند کوتاهی نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که خصوصی هستند و هلدینگ دارند با بازیکنان صحبت کرده‌اند و پول رضایتنامه هم می‌دهند. وقتی باشگاهی پول رضایتنامه پرداخت می‌کند از سقف قرارداد بالاتر می‌رود. متاسفانه در این موارد فقط زورشان به پرسپولیس و استقلال می‌رسد و تیم‌های دیگر آزادانه هرکاری دلشان می‌خواهد می‌کنند. وقتی بازیکنی رقم بالایی برای رضایتنامه‌اش اعلام می‌کند و باشگاه پرسپولیس توان پرداختش را ندارد و باشگاه دیگری آن را پرداخت می‌کند یعنی این قوانین فقط حرف هستند! بدون شک برخی تیم‌ها مخصوصاً پرسپولیس و استقلال زورشان نمی‌رسد که بخواهد بازیکنانی را بگیرند که مورد علاقه آنها است، مگر اینکه بازیکنی از روی عشق و علاقه‌اش از پول و زندگی‌اش بگذرد و به این تیم‌ها بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص جذب ستاره‌هایی همچون بنزما و رونالدو و کانته و ... توسط تیم‌های عربستانی، تصریح کرد: لطف کنید نام این بازیکنان را به صورت بزرگ در رسانه‌های خود چاپ کنید تا افرادی که این تصمیمات را گرفته‌اند متوجه شوند که تیم‌های ایرانی و نماینده‌های ایران باید به مصاف چه تیم‌هایی بروند. فکر می‌کنم این قانون کمی احساسی است.

پیروانی درمورد پرداخت دلاری به بازیکنان، اظهار داشت: با جان من و جان تو نمی‌توان تیم‌داری کرد. نمی‌توان از بازیکنان خارجی درخواست کرد که قرارداد ریالی بگیرند. افرادی که این قانون را تصویب کرده‌اند هیچ تخصصی ندارند!

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود ارز دیجیتال هم وارد بازار نقل و انتقالات شده است، تصریح کرد: باید دید که آیا بازیکنان متوجه ارز دیجیتال می‌شوند یا خیر؟ من این موارد را نمی‌دانم. باید قانونی بگذارند که راه‌های دور زدن را ببندد؛ این قانونی که گذاشته‌اند موجب می‌شود تا تیم‌ها دنبال راه دور زدن باشند. ما چون خصوصی شدیم و داستان کدال و... داریم نمی‌توانیم کار بکنیم. فکر می‌کنم کاری کردند که زور ما گرفته شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.