لیورپول قصد دارد با پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، رقابت کند.

لیورپول به دنبال جذب ستاره 150 میلیونی ناپولی

 اوسیمن یکی از جذاب‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست که فصل گذشته نقش مهمی را در قهرمانی ناپولی در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد. 

این بازیکن 24 ساله موفق شد در 39 بازی برای ناپولی به میدان برود و 31 گل نیز به ثمر رساند تا به آنها برای فتح دوباره جام قهرمانی لیگ ایتالیا پس از بیشتر از 30 سال کمک کرده باشد. 

چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن علاقه زیادی به او دارند اما قیمت بالای در نظر گرفته شده از سوی مدیران ناپولی برای فروش این بازیکن باعث شده که یونایتد و چلسی چندان تمایلی برای ارائه پیشنهاد نداشته باشند. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که پاری سن ژرمن آماده است تا 150 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کند و بایرن مونیخ هم با وجود این که حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست اما مذاکراتی را با مدیر برنامه او و مدیران ناپولی داشته است. 

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که لیورپول هم علاقه بسیاری به اوسیمن، تکنیک جذاب و توانایی‌های او در سرزنی دارد و به همین دلیل قصد دارد پیشنهادی را برای جذب او ارائه کند. 

ظاهرا یورگن کلوپ از مشکلاتی که داروین نونیز و کودی خاکپو در طول فصل گذشته در ترکیب لیورپول داشتند نگران و ناراضی است و به همین دلیل به دنبال جذب جانشینی مطمئن‌تر برای آنها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.