رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش قدس انلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در جاده‌های شمال به‌صورت روان است ولی باتوجه به عید سعید قربان و همچنین پایان هفته طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ظهر امروز در محور هراز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از تمامی محورهای شمال ممنوع است، اضافه کرد:  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان  و تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۱ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: موضوع مهم توجه به هشدارها، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز سبقت و سرعت غیرمجاز است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.