۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 889657

خبر انتقال لیونل مسی به آمریکا برخی از هواداران اینتر میامی را احساساتی کرد و یکی از آن‌ها اعتراف کرد که هنگام اعلام جذب این بازیکن "در محل کار گریه کرده است."

مسی اشک هوادار اینترمیامی را درآورد!

لیونل مسی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، در حال آماده شدن برای باز کردن فصل جدیدی در دوران حرفه ای قابل توجه خود است.

اسطوره بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به لیگ حرفه‌ای آمریکا منتقل می‌شود و به عنوان بازیکن جدید تیم اینترمیامی معرفی می‌شود.

تعداد کمی در فلوریدا می توانستند باور کنند که چنین انتقالی امکان پذیر است و همانطور که تمامی طرفداران دنیای فوتبال منتظر بازگشت او به بارسلونا بودند، ناگهان این تصمیم باورنکردنی احساسات زیادی را برانگیخت.

سینتیا مک کان، هوادار آرژانتینی اینترمیامی، درباره واکنش خود به میامی هرالد گفت:"در محل کار شروع به گریه کردم. یکی از همکارانم خبر فوری را دریافت کرد و آن را به من گفت و کاملا متعجب بودم و شروع به گریه کردم."

یکی دیگر از طرفداران ینترمیامی به نام کریستین تریای، اضافه کرد:"بسیار شوکه شدم، با وجود اینکه شایعات زیادی درباره این انتقال وجود داشت. این چیزی است که تا زمانی که اتفاق نیفتد آن را باور نمی کنید، بنابراین وقتی اتفاق افتاد، نمی توانستم آن را باور کنم."

انتظار می‌رود که مسی اولین بازی خود را برای اینترمیامی در دیدار لیگز کاپ با کروز آزول در تاریخ 21 جولای انجام دهد و یک ماه بعد در لیگ حرفه‌ای آمریکا مقابل شارلوت اف سی بازی خواهد کرد.

اینترمیامی در هفته اخیر تاتا مارتینو، سرمربی سابق آرژانتین و بارسلونا را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. همچنین سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم به عنوان همبازی جدید مسی در آمریکا به این تیم ملحق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.