ستاره آرژانتینی جدید پاری‌سن‌ژرمن از پیوستن به این تیم ابراز خرسندی کرد و گفت که حضور دوستانش و همچنین پوچیتینو در انتقالش به پاریس موثر بوده است.

مسی: جدایی از بارسلونا سخت بود اما برای قهرمان شدن هر کاری می‌کنم/ ممکن است فاتح اروپا نشویم

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی بازیکن جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امروز (چهارشنبه) در مراسم معارفه‌اش شرکت و اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن جدید این تیم فرانسوی را برگزار کرد.

مسی که با خودداری بارسلونا از تمدید قراردادش به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دو ساله به PSG‌ پیوسته است، در شروع نشست خبری‌اش گفت: من بسیار خوشحالم. جدایی‌ام از بارسلونا خیلی سخت بود. به هر حال من سال‌های زیادی آنجا بازی کردم و خب تغییر تیم بعد از این همه مدت آسان نیست اما به محض اینکه به پاریس آمدم حال و هوایم عوض شد و الان هم خوشحالم که اینجا هستم. می‌خواهم شروع به تمرین کنم و خیلی سریع این مرحله را پشت سر بگذارم.  بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هم‌تیمی‌ها و اعضای کادر فنی هستم.

تیم فوتبال بارسلونا , لیونل مسی , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

وی افزود: از رئیس باشگاه و لئوناردو (مدیر ورزشی PSG) به خاطر استقبال‌شان از من تشکر می‌کنم. همه چیز خیلی سریع و آسان انجام شد. انجام این همه کار در این مدت زمان محدود سخت است. من خوشحالم که اینجا حضور دارم و با کلی انگیزه‌ می‌خواهم کارم را شروع کنم. می‌خواهم دوباره جام ببرم و پاری‌سن‌ژرمن هم باشگاهی جاه‌طلب است و ما هم آماده‌ایم برای بردن همه جام‌ها بجنگیم. من می‌خواهم باز هم قهرمان شوم و به همین دلیل هم به این باشگاه آمدم. از همه پاریسی‌هایی که به استقبالم آمدند، تشکر می‌کنم چون استقبال‌شان جنون‌آمیز بود. من مطمئنم که ما در کنار هم لذت‌های فراوانی را تجربه خواهیم کرد.

مسی سپس به سؤالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف پاسخ داد. او درباره بازی در کنار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن از جمله نیمار و امباپه گفت: بازی در کنار این دو جنون‌آمیز خواهد بود. باشگاه بازیکنان فوق‌العاده را خریده است. برای شروع کردن کارم و رقابت بسیار انگیزه دارم. من اینجا می‌توانم در کنار بهترین‌ها بازی کنم و این همیشه برایم خوشایند بوده است. نمی‌دانم چه زمانی اولین بازی‌ام را انجام خواهم داد. به هر حال من بعد از یک ماه وقفه به اینجا آمده‌ام. دیروز پوچتینو و اعضای کادر فنی را دیدم. باید یکسری تمرینات پیش فصل را انجام دهم تا آماده بازی کردن شوم. دوست دارم در سریع‌ترین زمان ممکن بازی کنم اما زمانش مشخص نیست. بسته به وضعیت جسمانی‌ام و نظر کادر فنی زمان حضورم در میدان مشخص خواهد شد.

ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن درباره جدایی جنجالی‌اش از بارسلونا در حالی که به نظر می‌رسد در این تیم خواهد ماند هم اظهار داشت: همه اتفاقاتی که در این هفته‌های اخیر برای من رخ داد، بسیار سخت و سریع گذشت. از نظر احساسی هم اینکه باید همه چیزهایی که در این سال‌ها با آنها زندگی کردم را می‌گذاشتم و می‌رفتم سخت بود. الان اما برای آغاز یک دوره جدید انگیزه فراوانی دارم. به تدریج بر این احساسات غلبه می‌کنم و به بهترین شکل خودم را آماده خواهم کرد. اینجا هم به زودی با هواداران و مردم آشنا می‌شوم و از بودن در کنار هم لذت خواهیم برد. امیدوارم یک سال فوق‌العاده در انتظار ما باشد.

مسی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند با تیم جدیدش فهرمان اروپا شود، اظهار داشت: قهرمانی در لیگ قهرمانان کار آسانی نیست. ممکن است شما بهترین تیم را هم داشته باشید اما قهرمان نشوید. عدم توجه به کوچکترین جزئیات ممکن است باعث ناکامی شما شود. لیگ قهرمانان سخت است و PSG‌ هم این را می‌داند. برای قهرمانی باید تیمی متحد و قوی داشته باشید و پاری‌سن‌ژرمن هم با چیزهایی که من قبلاً از این تیم دیده‌ام، این شرایط را دارد. به جز اینها کمی شانس هم لازم است. همیشه بهترین تیم قهرمان نمی‌شود.

وی ادامه داد: PSG تیمی است از پیش ساخته است و اینگونه نیست که با خریدهای جدیدش قدرت گرفته باشد. من هم می‌خواهم به این تیم کمک کنم و با تمام توانم و نهایت انگیزه برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. هدف من این است که بتوانم یک بار دیگر جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بلند کنم و فکر می‌کنم که به تیمی ایده‌آل برای داشتن بیشترین شانس جهت تحقق هدفم آمده‌ام.

کاپیتان پیشین بارسلونا درباره رابطه‌اش با بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم عنوان کرد: من در رختکن دوستانی دارم و افرادی را هم از قبل می‌شناختم. نیمار یکی از دلایل من برای آمده به پاری‌سن‌ژرمن بود، همینطور دی‌ماریا، پاردس و ... حضور این بازیکنان مسلماً خیلی در تصمیم من برای انتخاب این تیم تأثیر داشت. در واقع تمام اعضای رختکن و کادر فنی در تصمیم من تأثیر داشتند. زمانی که دیدم امکان حضور من در پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد، اولین کاری که انجام دادم، صحبت با پوچتینو بود. هر دوی ما آرژانتینی هستیم و خب این کار را راحت‌تر می‌کند. با هم صحبت کردیم و همه چیز از همان ابتدا خوب پیش رفت.

مسی درباره لیگ فرانسه هم گفت: لیگ فرانسه در سال‌های اخیر خیلی پیشرفت کرده و رقابتی‌تر شده است. بعد از سپری کردن کلی زمان در یک تیم، حالا رقبایی جدید خواهم داشت.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره بارسلونا و هوادارانش هم گفت: قبل از اینکه به اینجا بیایم، حرف‌هایم را به هواداران بارسلونا زدم. من همیشه قدردان آنها خواهم بود. بارسلونا خانه من است. من آنجا سال‌های زیادی زندگی کردم. آنها می‌دانستند که من به تیمی قوی خواهم رفت. آنها مرا می‌شناسند و می‌دانند که دوست دارم در تیمی بازی کنم که شانس قهرمانی دارد. من در PSG‌ می‌خواهم اهدافم را دنبال کنم. نمی‌دانم آیا فرصتی پیش خواهد آمد که با بارسلونا روبه‌رو شوم یا نه اما اگر این اتفاق رخ دهد، از یک جهت که می‌توانم به بارسلونا برگردم خوشایند است و از این جهت که باید با پیراهن تیمی دیگر در خانه خودم بازی کنم احساس عجیبی خواهد داشت. فوتبال اما همین است و چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد. این جابجایی نسبت به زمانی که نیوولز را به مقصد بارسلونا ترک کردم بسیار فرق می‌کند.

بازیکن شماره ۳۰ پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: من هم یک ورزشکارم که باید حرفه‌ای تصمیم بگیرم هم یک انسان. چیزی که می‌توانم بگویم این است که برای کسب موفقیت در پاری‌سن‌ژرمن همانقدر انگیزه و اشتیاق دارم که یک بچه بودم. من عاشق فوتبال هستم و دوست دارم قهرمان شوم و برای اینکه این اتفاق رخ دهد حاضرم هر کاری انجام دهم. علاوه بر این می‌خواهم که خانواده‌ام هم راحت و خوشحال باشند. این یک تجربه جدید است. من آماده‌ام ضمن اینکه دوستانم در رختکن هم به من کمک خواهند کرد. پاریس هم شهری تماشایی است که از زندگی در آن لذت خواهم برد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.