مدیر موسسه فرهنگی مجمع نکوداشت غدیر گفت: خطبه غدیر تنها عبارت "من کنت مولاه فهذا علی مولاه" نیست، بلکه خطبه‌ای طولانی، پرمحتوا و به عبارتی فرهنگ جامعی از ولایت و امامت ائمه(ع) است که به منظور ترویج محتوای با ارزش آن ۲۰ هزار متن خطبه آماده توزیع در شهر مشهد شده است.

۲۰ هزار متن خطبه غدیر برای توزیع در مشهد آماده شده است/ برپایی ۶۰ ایستگاه صلواتی

به گزارش قدس خراسان، حسین فلاح اظهار کرد: ۳۰ تابلوی شهری نیز با هدف نشر مفاهیم خطبه غدیر طراحی و آماده نصب شده است و تا روز مباهله در ۲۲ تیرماه زینت نقاط مختلف شهر خواهد بود.

مدیر موسسه فرهنگی مجمع نکوداشت غدیر بیان کرد: هرچند صحت و تواتر خطبه غدیر بسیار است اما متأسفانه این خطبه، غریب و مظلوم واقع شده است و تعلیم و آموزش معارف و آموزه‌های این خطبه با ارزش باید مورد توجه نهادهای فرهنگی و نیز سازمانهای متولی تعلیم و تربیت قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه های مورد نظر برای اجرا در این عید سعید گفت: جشن مردمی در خیابان حر عاملی در شب عید، برپایی ۶۰ ایستگاه صلواتی، توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در حاشیه شهر مشهد از جمله این برنامه‌هاست.

فلاح افزود: برگزاری جشن غدیر برای جامعه ناشنوایان در تالار شهر و همچنین ویژه معتادان متجاهر در کمپ ترک اعتیاد و ویژه کودکان در مجتمع قلم قاسم آباد از دیگر برنامه هایی است که ویژه گروههای خاص در نظر گرفته شده است.

مدیر موسسه فرهنگی مجمع نکوداشت غدیر ادامه داد: برگزاری تئاتر در مجتمع شهدای سلامت ویژه بانوان، دعوت پزشکان محب اهل بیت(ع) با تخصصهای مختلف برای اهدای هدایا و تبلیغ پیام غدیر به مراجعان خود، برگزاری جشن همراه با کلاس آموزشی برای جمعی از تاکسیرانان به منظور اقدامات تبلیغی برای مسافران در سطح شهر نیز از دیگر مواردی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.