منابع بیمارستانی در جنین شمار مجروحان در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهرجنین در شمال کرانه باختری را بی‌سابقه توصیف کردند.

استقرار سامانه گنبد آهنین در سرتاسر مرزهای اراضی اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی امروز از زمین و هوا به شهر جنین در شمال کرانه باختری یورش برد.

در جریان این حملات وحشیانه براساس اعلام منابع بیمارستانی در فلسطین، تاکنون سه نفر شهید و ۲۸ نفر زخمی شده اند که هشت نفر از آنها وخیم است.

در همین حال رئیس بیمارستان جنین تعداد زخمی‌ها در حملات امروز رژیم صهیونیستی را بی سابقه توصیف کرد.

وی در این باره گفت: از سال ۲۰۰۲ تا به امروز ما این مقدار زخمی در بیمارستان پذیرش نداشتیم. پرسنل بیمارستان جان خود را به خطر می‌اندازند تا زخمی‌ها در جنین را نجات دهند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در یورش بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بیش از ۳۰ حمله هوایی با پهپاد و بالگرد انجام شده است.

استقرار گسترده سامانه گنبد آهنین

رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی تلافی‌جویانه مقاومت از سمت غزه و لبنان در واکنش به حمله به جنین، اقدام به استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در سرتاسر اراضی اشغالی کرده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به زودی جلسه‌ای برای برآورد اوضاع امنیتی در نوار مرزی باریکه غزه برگزار خواهد شد تا در صورت لزوم دستورالعمل‌های لازم برای شهرک‌نشینان به منظور آمادگی برای حملات راکتی احتمالی مقاومت در واکنش به حوادث جنین صادر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.