سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در حوزه های شهرستان به رقابت می‌پردازند.

رقابت بیش از ۲۰ هزار داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ در  شهرستان اهواز اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب(زن و مرد) در پنج گروه علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر،علوم تجربی و زبان های خارجی رقابت می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ داوطلب در گروه علوم ریاضی، پنج هزار و ۲۴۶ داوطلب در گروه علوم انسانی،  ۷۸۴ داوطلب در گروه هنر، ۱۰ هزار و۳۷۲ داوطلب در گروه علوم تجربی و  یک هزار و ۷۰۶ داوطلب در گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه چهاردهم و پانزدهم تیرماه در حوزه های دانشگاه شهید چمران، آموزشکده فنی دانشگاه شهید چمران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می‌شود.

موالی‌زاده در پایان افزود: جلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری روز گذشته با حضور ادارات، نهادها و دستگاه های خدمات رسان در فرمانداری اهواز برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.