دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف و متنوع در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: در سال ۱۴۰۲ ایده و مدل جدیدی در حوزه خوشه‌سازی و راهبری شغلی پیگیری می‌شود.

ایده‌های جدید خوشه‌سازی و راهبری شغلی در سال ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احسان فرهی در نشست توانمند سازی دبیران اقتصاد مقاومتی سراسر کشور بیان داشت: برگزاری این نشست با هدف توجیه و تشریح برنامه‌های اشتغالزایی سال جاری و نحوه جذب منابع اعتباری در حوزه مشاغل خرد و خانگی است تا کمکی در راستای تحقق برنامه امسال یعنی فراهم کردن ۱۵۰ هزار شغل پایدار در سطح کشور باشد.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف و متنوع در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ یک ایده و مدل جدیدی پیگیری خواهد شد و آن هم در حوزه خوشه‌سازی و راهبری شغلی است که به این طرح محوری در این نشست و دوره توانمندسازی به صورت ویژه پرداخته خواهد شد.

فرهی از دیگر بخش‌های این دوره توانمندسازی به طرح جهش صندوق‌های قرض‌الحسنه، طرح خوشه سازی محصولات، اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی، اصلاح سامانه اقتصاد مقاومتی و طرح حاتم (تولید گوشت قرمز) اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشست به میزبانی شهر شیراز برگزار شده است، گفت: فارس در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از استان‌های برتر و شاخص کشور است و این میزبانی باعث شده اقدامات این استان به عنوان یک الگوهای بررسی و معرفی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.