مسئول قرارگاه جهادی گفت: راه‌اندازی ۱۷۰ پروژه ۵ کیلوواتی پنل‌های خورشیدی برای سرپرست خانواده‌های کم درآمد که این اقدام صورت گرفته و برق آن نیز وارد مدار برق شده است.

راه‌اندازی ۱۷۰ پروژه ۵ کیلوواتی پنل‌های خورشیدی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل حسین‌دوست اظهار داشت: یک قرارگاه جهادی متشکل از جهادگران دانشجو، دانش آموز و نخبگان مختلف وابستگان سپاه تشکیل شده که برنامه‌ریزی جهت توسعه کارگاه‌های خانگی و نیمه صنعتی با استفاده از تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی جهت متقاضیان تشکیل شده است.

وی با اشاره به وجود تعداد ۳۰ صندوق قرض الحسنه، افزود: مردم‌یاری و اشتغالزایی در مساجد و پایگاه‌ها به ویژه پایگاه‌های روستایی تشکیل شده و محصول وجود این صندوق‌های قرض الحسنه، ایجاد ۱۵۵ کارگاه خانگی تأسیس شده است.

مسئول قرارگاه جهادی خاطرنشان کرد: در کنار اقتصاد مقاومتی قرارگاه جهادی محرومیت زدایی و عمرانی نیز فعال بوده که تعداد ۸ باب منزل مسکونی و ترمیم ۲۸ باب منزل محرومان با هم افزایی با دستگاه‌های مربوطه از جمله کمیته امداد تکمیل و یا تأسیس شده است.

حسین‌دوست تصریح کرد: برای حدود ۳۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده همچنین تسهیلات ۲۱ میلیارد تومانی پرداخت شده و از دیگر اقدامات راه‌اندازی ۱۷۰ پروژه ۵ کیلوواتی پنل‌های خورشیدی برای سرپرست خانواده‌های کم درآمد که این اقدام صورت گرفته و برق آن نیز وارد مدار برق شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.