۱۴ جلد کتاب با محتوای‌های مختلف امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان طی مراسمی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

۱۴ جلد کتاب در گچساران رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین گفت: این تعداد کتاب اثر ۱۱ نویسنده گچسارانی در قالب دفاع مقدس، شعر و ادبیات، موسیقی، اقتصاد ،آموزش و پرورش، علمی و دانشگاهی بوده است.

اورنگ نارکی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از نویسندگان بومی افزود: چاپ کتاب در حال حاضر هزینه زیادی بر نویسندگان تحمیل می‌کند از این رو، بسیاری نویسندگان نمی‌توانند آثار خود را چاپ کنند.

وی بیان کرد: کتاب "تلواره خیال" اثر اکبردهبان نژادیان، "بیستون عشق" اثر سید جاسم دانشور، "زن ها معرکه اند" اثر مریم پناهنده گیر، "مدیریت تحول" و "مبانی توسعه سازمانی" اثر سارا کائیدی، ماله بار اثر مصطفی مبارکی، "گُل و نِی" اثر احمد پرواز، "توسعه استراتژیک منابع انسانی" و "روش تحقیق کاربردی و چالش های اخلاقی پژوهش" اثر سید مرتضی رضایی، " آموزش و پرورش محور توسعه پایدار" اثر فاطمه گرجی پور، "رویای خیس خورشید" اثر خورشید بخشایی، " رقص خاکستری برگ های بلوط اثر پری طیبی پور، "ابَر مردان ایل"، قرابت معنایی و تناسب مفهومی اثر سمیه محمدی رونمایی شد.

نارکی ادامه داد: " ماله بار" اثر آقای مصطفی مبارکی به عنوان کتاب برتر سال کشور شناخته شده است.

وی اظهار کرد: کتاب و آثار فرهنگی مهمترین ابرازهای مبارزه با جنگ نرم دشمن است که می تواند تاثیر بسیار مهمی در سوق دادن تفکر جامعه به ویژه نسل جوان در ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشد.

نارکی تصریح کرد: گرایش مردم به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی رغبت آنها را به مطالعه کتاب کم کرده علاوه بر این گرانی کاغذ نیز موجب پایین آمدن تیراژ کتاب شده است.

وی با بیان اینکه از مسئولان اجرایی شهرستان گچساران انتظار می رود نوسیندگان را حمایت کنند گفت: نویسندگان جلودار جامعه هستند که می توانند خط و مشی جامعه را تغییر دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تاکید کرد: در این راستا این اداره از آثار فاخر هنری برای انتشار حمایت های مالی و معنوی ویژه می کند .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.