جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها شهرستان قرچک خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح ۹۳ نفر از اراذل، سارقان، مواد فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در قرچک/ ۹۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ شهرام امیریان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در این شهرستان اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی مبنی بر ارتقای امنیت اماکن عمومی و پارک‌ها و همچنین تأکید فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، طرح ارتقای امنیت محله محور با هدف برخورد با مزاحمین به نوامیس و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با حضور کارکنان انتظامی قرچک تا ساعات پایانی از شب در سطح بوستان‌ها، پارک.ها و تفرجگاه‌ها در سطح شهرستان قرچک به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۴۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف، ۲ نفر از اراذل و اوباش‌های سطح ۳، تعداد ۸۵ معتاد متجاهر، ۴ نفر فروشنده مواد مخدر و ۲ نفر سارق موتور سیکلت دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امیریان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مردم خاطرنشان کرد: اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.