گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم گزینه جهاد و مقاومت تا زمانی که اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود و ما در صحنه حضور خواهیم داشت.

گروه‌های مقاومت در جنین: گزینه نبرد پابرجاست/ قدردان حمایت‌های صنعا و تهران هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المسیره، گروههای مقاومت در جنین بر گزینه جهاد و مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

گروههای مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانی که اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.

در بیانیه گروههای مقاومت جنین آمده است: حمله به جنین گواهی بر شکست دشمن در برابر پایداری ملت مبارز ما و نشانه ناتوانی دشمن در رسیدن به مبارزان ما و از بین بردن آنها بود. دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند مبارزان ما را از میان بردارد اما این خیالی باطل بود.

گروههای مقاومت جنین بیان کردند: مجدداً به دشمن می‌گوئیم که خیال بافی درباره پیروزی کافی است.

در این بیانیه آمده است: ما به تدارک و آمادگی در تمامی سطوح برای مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه خواهیم داد. ما در هر یورش و حمله به جنین و کل کرانه باختری در آمادگی کامل به سر می بریم.

گروههای مقاومت جنین تاکید کردند: به دشمن و سران آن می‌گوئیم که پس از نبرد بأس جنین همانند قبل از آن نیست.

در این بیانیه آمده است: ما بر وحدت همه گروههای مقاوم در جنین، روابط تنگاتنگ، تماس و ارتباط دائمی با این گروه‌ها برای نابودی اشغالگران تاکید می‌کنیم. مراتب قدردانی و سپاس خود را از محور مقاومت از صنعا گرفته تا تهران به خاطر حمایت از ما و ملت بزرگ ما ابراز می‌داریم.

گروههای مقاومت تاکید کردند: ما با خدا و ملت خود و نیز آزادگان دنیا عهد می‌بندیم که در مسیر جهاد و مقاومت و مبارزه تا پیروزی و آزاد سازی سرزمین مان ثابت قدم خواهیم ماند.

این درحالی است که پیش از این هم سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس بر آمادگی دائم این گردان‌ها و دیگر گروه‌های مقاومت برای پاسخ به هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر نقطه از سرزمین فلسطین و مقدسات آن تاکید کرد.

ابوعبیده در پیامی تلگرامی تاکید کرد: وقتی گردان‌های قسام اعلام می‌کند که جنین تنها نیست، خوب می‌داند که چه می‌گوید و عملیات شهید مهند شحاده و شهید خالد صباح دو مبارز قسامی در شهرک عیلی، بهایی بود که دشمن اشغالگر باید به خاطر تجاوز ماه گذشته به جنین پرداخت می‌کرد.

وی افزود که عملیات‌های قسام به عنوان پاسخی سریع به جنایت چند روز پیش علیه اردوگاه جنین با عملیات شهید عبدالوهاب خلایله در قلب تل آویو و پس از آن عملیات مبارز قسامی شهید احمد یاسین غیظان در شهرک کدومیم ادامه یافت تا تأکیدی باشد بر آمادگی دائمی قسام و مقاومت برای پاسخ به هرگونه جنایت دشمن در هر نقطه از این سرزمین و مقدسات آن.

در عملیات کدومیم دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند که یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

لازم به ذکر است که در تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنین که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، ۱۲ فلسطینی شهید، ۱۲۰ نفر بازداشت و ۱۰۰ نفر نیز زخمی شدند و مقاومت فلسطین نیز خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کرده و پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون و یک خودروی نظامی آن را منفجر کرد که به اذعان صهیونیست‌ها یک نظامی این رژیم به هلاکت رسیده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.