درد و دل‌های بعضی از ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان درخصوص عدم مجوز پخش تلویزیونی نشان می‌دهد که شاید به علت بعضی شایعه‌ها و بدذهنی برخی مسئولین نتوانستند دوباره به خانه‌های مردم بازگردند.

پایِ درد و دل قوی‌ترین مردان ایران؛ ما خلافکار نیستم!

به گزارش قدس آنلاین، از گذشته رشته قوی‌ترین مردان بین ایرانی‌ها طرفداران زیاد و خاصی داشت. این ورزش با نمایش در رسانه ملی با عنوان «مردان آهنین» توانست مخاطب بسیاری را برای رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی در سطح کشور جذب کند.

این برنامه در خاطرات خیلی از ما ایرانی‌ها نقش بسته است و ایام عید نوروز را با جذابیت رقابت بین پهلوانان کشورمان گذراندیم اما مدتی پیش اخباری در مورد ورزشکاران این رشته پخش شد که تعدادی از آن‌ها در کنار کسب محبوبیت و مشهوریت با استفاده از صدا و سیما، شروع به هنجارشکنی و اعمال خلاف کرده‌اند. به همین خاطر نیاز شد جلوی پخش این برنامه گرفته شود و حسرت پخش دوباره آن رقابت‌های جذاب بر دل همه ما ماند.

مسئولین فدراسیون و ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان نظر دیگری درباره این مسائل داشتند پس لازم دانستیم که در این میان به سراغ این ورزشکاران برویم و بیشتر با این خانواده هم‌صحبت شویم تا از مشکلات پخش برنامه‌های قوین‌ترین مردان مطلع شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.