مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم دو محیط بان در دنای شرقی توسط شکارچیان خبر داد.

ضرب و شتم دو محیط بان در دنا/ کشف لاشه کل وحشی از خودروی ضاربین

به گزارش قدس آنلاین، اسلام جاودان خرد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد در راستای وظایف ذاتی خود، حین پایش منطقه حفاظت شده دنای شرقی در محدوده ضلع شمالی «پادنای سمیرم» متوجه یک گروه سه نفره می‌شوند که بدون هماهنگی و برخلاف قوانین و مقررات محیط زیست وارد منطقه تحت مدیریت محیط زیست شده اند.

وی ابراز داشت: مأمورین پس از ساعت‌ها تلاش و رصد لحظه‌ای متخلفین، رأس ساعت ۲۱ شب گذشته موفق می‌شوند در یک اقدام غافلگیرانه نسبت به توقیف خودروی متخلفین اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: متخلفین به محض اینکه مشاهده می‌کنند گرفتار قانون شده اند، با مأمورین یگان حفاظت درگیر شده و دو نفر از محیط‌بانان را ضرب و شتم کرده و متواری می‌شوند.

جاودان خرد تصریح کرد: با توجه به مشهود بودن جرم، مأمورین ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، نسبت به توقیف خودروی متخلفین و دستگیری راننده آن اقدام کرده و در همین راستا، لاشه یک رأس کل وحشی را نیز از ماشین کشف می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن تشکر از مراجع قضائی شهرستان سمیرم و پاسگاه انتظامی «بیده» این شهرستان، گفت: با هماهنگی و همکاری خوب مراجع قضائی و انتظامی، متخلف دستگیر شده به همراه خودروی توقیف شده به منظور اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی شده، ضمن آنکه اقدامات لازم برای دستگیری دو نفر متواری شده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.