مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: اعتبارات عمرانی و جاری سال گذشته دهیاری های استان نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۲ برابری داشته است.

مدیر کل دفتر امور روستایی فارس: اعتبارات دهیاری های فارس افزایش ۲ برابری داشت

به گزارش قدس آنلاین، حامد رستمی، عصر یکشنبه در همایش دهیاران شهرستان کوهچنار استان فارس، با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم به گسترش عدالت در کشور و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی افزود: اعتبارات دهیاری های استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۷۰ میلیارد تومان بود که این عدد در سال ۱۴۰۱ به افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی ادامه داد: همچنین در ادامه توجه دولت سیزدهم به بحث عدالت در توزیع اعتبارات در مناطق محروم، اعتبار واریز شده به حساب دهیاری ها در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۱/۵ برابری داشته است.
این مقام مسوول اظهار کرد: پیش بینی می شود که با توجه به تاکید رئیس جمهور و پیگیری های استاندار فارس در بحث توجه به مناطق روستایی، اعتبارات عمرانی و جاری امسال دهیاری های استان به افزون بر یک هزار میلیارد تومان برسد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: ۶۰ درصد اعتبارات دهیاری ها صرف امور عمرانی و ۴۰ درصد صرف امور جاری می شود که در بحث فعالیت های عمرانی اقدامات خوبی در زمینه بهسازی و آسفالت معابر روستایی، ساماندهی آبهای سطحی و نوسازی و ترمیم شبکه توزیع آب آشامیدنی انجام شد.
رستمی، ضمن قدردانی از همکاری و همراهی دستگاه های خدمات رسان و بسیج سازندگی و نهادهای حمایتی در زمینه خدمات رسانی به مناطق روستایی فارس اظهار کرد: امیدواریم با توجه به سیاست دولت مردمی سیزدهم مبنی بر توجه مناطق روستایی و دغدغه استاندار فارس در این زمینه، امسال بتوانیم خدمات قابل توجهی در سطح روستاهای استان ارائه دهیم.
در این آیین از تعدادی از دهیاران و کارکنان دهیاری های شهرستان کوهچنار تقدیر شد.
شهرستان کوهچنار در فاصله ۱۴۴ کیلومتری غرب شیراز واقع شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.