باشگاه بایرن مونیخ در صورتی که موفق به خرید ماشین گلزنی تاتنهام نشود، برنامه خاصی در نظر دارد.

برنامه بایرن مونیخ در صورت ناکامی در جذب هری کین

به گزارش قدس آنلاین، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی که باشگاه بایرن مونیخ در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی زیرنظر گرفته و برای گرفتنش مصمم است، هری کین از تاتنهام است. آخرین پیشنهاد بایرنی‌ها برای جذب این مهاجم انگلیسی ۸۰ میلیون یورو بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده است که به نظر نمی‌رسد تاتنهام که قیمتی ۱۲۰ میلیون یورویی روی این بازیکن گذاشته، آن را بپذیرد.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ در صورتی که تاتنهام حاضر به فروش کین نشود، بایرن تابستان آینده شانس خود را برای جذب این مهاجم ۲۹ ساله به عنوان بازیکن آزاد امتحان خواهد کرد. این رویکرد باشگاه بایرن با این مهاجم انگلیسی که از پیوستن به جمع باواریایی‌ها استقبال کرده، هماهنگ شده است.

بایرن در صورتی که در این تابستان موفق به جذب هری کین نشود، گزینه‌هایی دیگری را برای کوتاه مدت زیرنظر دارد از جمله جذب قرضی خولین آلوارس مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی برای یک فصل یا به خدمت گرفتن قرضی دوشان ولاهوویچ صربستانی از یوونتوس.

کین ۲۹ ساله که از سال ۲۰۱۰ در عضویت باشگاه تاتنهام است و در این بین به‌طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در ۴۳۵ بازی برای اسپرز به میدان رفته و ۲۸۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.