پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه انتخاب علی سامره به عنوان مدیر تیم فوتبال استقلال اشتباه بود، گفت: به جواد نکونام توصیه کردم از افراد قدرتمند استفاده کند.

روشن: به نکونام توصیه کردم از افراد قدرتمند استفاده کند

به گزارش قدس آنلاین حسن روشن  اظهار داشت: جواد نکونام پس از اینکه سرمربی استقلال شد با من تماس گرفت و به او گفتم اگر می‌خواهی در استقلال موفق باشی باید از افراد قدرتمند کنار خودت استفاده کنید، چراکه اینجا استقلال است و با تیم‌های دیگری فرق دارد.

وی افزود: انتخاب علی سامره به عنوان سرپرست استقلال اشتباه بود و از جواد نکونام توقع داشتم که فرد باتجربه‌تری را انتخاب کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه استقلال با مشکلات و چالش‌های فراوانی روبه‌روست که این چالش‌ها باعث خواهد شد تا به تیم لطمه وارد شود. در این مدت چند مدیر تغییر پیدا کردند؟ این نفرات را چه افرادی انتخاب کرد؟

روشن تصریح کرد: جواد نکونام برای موفقیت در استقلال کار سخت و دشواری را پیش‌روی خود دارد و به خوبی از این موضوع باخبر است که کار کردن در استقلال با همه تیم‌های دیگر متفاوت است. پس باید سخت و بدون اشتباه کار کند.

وی تاکید کرد: ماجرای بیرانوند یک شو تبلیغاتی اشتباه بود که صورت گرفت. از اول مشخص بود که این انتقال صورت نمی‌گیرد. من و همه این موضوع را بارها تذکر دادیم اما نمی‌دانم چه اهدافی پشت این ماجرا بود.

روشن گفت: استقلال همیشه دو دروازه‌بان آماده را در اختیار داشته است. اگر سیدحسین حسینی چند سال پیش تبدیل به بهترین دروازه‌بان شد، چون با مهدی رحمتی در استقلال رقابت می‌کرد. متاسفانه حسینی فصل گذشته رقیب نداشت و اُفت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.