مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با بازسازی ۲۰ روستای آسیب دیده از زلزله شهر خوی مأموریت ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اردبیل در این مناطق به پایان رسید.

بازسازی ۲۰ روستای آسیب دیده خوی با مشارکت بنیاد مسکن اردبیل

به گزارش قدس انلاین،  حامد کیخسروی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد معین بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی اظهار کرد: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در شهرستان خوی توسط ستاد معین استان اردبیل در مرحله پوشش سقف قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی ۲۰ روستای خسارت دیده ناشی از زلزله در شهرستان خوی تحویل ستاد معین استان اردبیل شده بود که پس از استقرار همکاران در شهرستان خوی عملیات ارزیابی واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله شناسایی شده و عملیات آواربرداری انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در این ۲۰ روستا تعداد ۷۵۰ واحد مسکونی به کلی تخریب شده بود و تعداد ۷۷۱ واحد مسکونی نیز نیاز به تعمیر و بازسازی داشتند که با تلاش و همت همکاران در حال حاضر تمام این واحدهای تخریبی دوباره احداث شده و در مرحله پوشش سقف و نصب درب و پنجره هستند که تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل مردم منطقه شود.

کیخسروی اظهار امیدواری کرد؛ با احداث واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده دغدغه اکثر اهالی روستاهای شهرستان خوی مرتفع شده و امنیت و آرامش خاطر به اهالی این روستاها برگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.