تیم بسکتبال خراسان رضوی در فینال مسابقات مقابل تیم قم با اقتدار و نتیجه 16 بر 9 به پیروزی رسید و بدون شکست در سکوی قهرمانی فرهنگیان کشور ایستاد.

بانوان و آقایان خراسان رضوی قهرمان بسکتبال فرهنگیان کشور

علی عبداحد: مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور در بخش بانوان و آقایان (یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی) و با شعار زیبا و پرمحتوای (معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه با نشاط) در سراسر کشور پیگیری شد. در مشهد و با میزبانی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش خراسان رضوی، رقابت آقایان در سه رشته ورزشی بسکتبال 3 نفره، تنیس روی میز و بدمینتون به پایان رسید و تیم بسکتبال خراسان رضوی در فینال مسابقات مقابل تیم قم با اقتدار و نتیجه 16 بر 9 به پیروزی رسید و بدون شکست در سکوی قهرمانی فرهنگیان کشور ایستاد. در این مسابقات 26 تیم از سراسر کشور حضور داشتند در اولین دوره مسابقات بسکتبال 3 نفره بانوان که با میزبانی شیراز پیگیری شد، 22 تیم از استان‌های کشور به رقابت پرداختند و در نهایت بسکتبالیست‌های فرهنگی خراسان رضوی بدون شکست در فینال رو در روی تیم اصفهان قرار گرفتند و در دیداری جذاب توانستند با نتیجه 15 بر 12 حریف قدرتمند اصفهانی را شکست دهند و با شایستگی در جایگاه قهرمانی بسکتبال 3 نفره فرهنگیان کشور بایستند.

اسامی تیم آقایان: یاسر رحمتی (درگز)، سعید خزاعی (ناحیه 3)، مهدی علی‌نژاد (ناحیه 6)، رضا اسلامی (چناران)، مجید حسن‌آبادی (سرپرست از قوچان)، سیدجواد جعفری (مربی)

اسامی تیم بانوان: بهناز افشار فروغی (ناحیه 2)، الهه حسن‌زاده (کاپیتان از منطقه تبادکان)، فاطمه واله (ناحیه 5)، ملیکا شفیعی (منطقه فیروزه)، مربی: آزاده دولتخواه (ناحیه 7)

داوران اعزامی: سمانه سقا (مشهد)، راضیه جلیل‌پور (نیشابور)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.