معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد گفت: بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی رمضان مشهد جام برکت و کرامت شرکت کردند که این جشنواره تا به اینجا با استفبال بیش از  ۱۰۰ هزار تماشاگر روبرو شده است.

شرکت بیش از پنج هزار ورزشکار در جشنواره ورزشی رمضان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین غیاثی در خصوص برگزاری این جشنواره ورزشی بیان کرد: جام رمضان  ۱۴۰۱ با عنوان جام برکت و کرامت، بزرگترین جشنواره ورزشی ایت که در ماه رمضان  و ادوار مختلف شهرداری مشهد در حال برگزاری می باشد و این جشنواره در سه بهش آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش آقایان رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتبال پایه در رده سنی ۹ و ۱۰ سال برگزار می‌شود. در بخش بانوان نیز رشته‌های والیبال، بکستبال و فوتسال و در بخش جانبازان و معلولین رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و بوچیا برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد گفت: این جشنواره پس از برگزاری مراسم قرعه کشی ، از شب دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده و در شب عید فطر فینال تمام بخش‌ها برگزار خواهد شد. ۵ هزار و ۵۰۰ نفر فقط به صورت بازیکن و ورزشکار درر مسابقات حضور پیدا کردند که از این تعداد ۱۴۲۰ ورزشکار خانم و بیش از ۲۵۰ ورزشکار جانباز و معلول در این جشنواره شرکت دارند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در جشنواره ورزشی رمضان مشهد ، تلاش کردیم در برخی بخش ها برای اولین بار یک اتفاق خوب را رقم بزنیم و برای همین منظور نیز این جشنواره در بخش  جانبازان و معلولین برای نخستین بار برگزار شد. این در حالی است که خوشبختانه استقبال خیلی بالایی نیز از رقابتها به عمل آمد . ۶ تیم در بسکتبال با ویلچر، ۶ تیم در والیبال نشسته و ۴۶ نفر در رشته بوچیا ثبت‌نام کرده‌اند. مسابقات والیبال نشسته در سالن سعدآباد هیات جانبازان و معلولین، مسابقات بسکتبال با ویلچر در آسایشگاه جانبازان پارک ملت و مسابقات بوچیا نیز در سالن نماز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسابقات فوتسال اکثرا در حاشیه شهر مانند سالن شهدای مدافع حرم در شهید آوینی و سالن یاس در بلوار طبرسی شمالی و سالن بهشت در محدوده طلاب برگزار می‌شود. در شب های اخیر به طور میانگین در سالن شهدای مدافع حرم بیش از ۳۵ هزار تماشاگر حضور پیدا کرده‌اند و به طور میانگینبیش از ۱۰۰هزار تماشاگر در  این شب ها از تمامی مسابقات جام رمضان مشهد بازدید کرده‌اند که بخش قابل توجهی را نیز بانوان تشکیل می دهند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد تصریح کرد: مسابقات فوتسال بانوان در مجموعه مادر و کودک برگزار می شود که این مجموعه مختص بانوان است و این مجموعه با برگزاری این بازی‌ها به بهره‌برداری رسیده تا در اختیار بانوان قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.