مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳۰ انشعاب غیر مجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است.

وجود ۷۳۰ انشعاب غیرمجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ که سامانه سوت‌زنی برای دریافت و ثبت گزارش مرتبط با انشعابات غیرمجاز در این شرکت فعال شد نیز تا کنون ۲ هزار و ۴۰۰ گزارش مردمی به این سامانه اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تمام گزارشهای رسیده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و این گزارشها کمک شایانی به این شرکت برای شناسایی انشعابات غیرمجاز می‌کند.

وی گفت: انشعابات غیرمجاز تعدی به حقوق شهروندان است و این شرکت با حمایت دستگاه قضایی، به صورت جدی با انشعابات غیرمجاز برخورد می‌کند.

اسماعیلیان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع و یا مشاهده انشعاب غیر مجاز یا هر مورد مشکوک در این خصوص، از طریق تماس با شماره ۱۲۲ و ورود به کلید چهار، مراجعه به وبگاه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نشانی www.abfamashhad.ir بخش "سوت زنی"، تماس با پیغامگیر دفتر حراست به شماره ۳۷۶۴۴۱۰۰ و تماس با شماره همراه ۰۹۹۸۱۴۵۹۳۸۱ متعلق به دفتر بازرسی،گزارش تخلف را اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکید کرد: گزارش شهروندان کاملا محرمانه است و در صورت صحت گزارش، پاداشی نیز به سوت‌زنان تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.