تیم شمشیربازی بانوان سپاهان با کسب ۲ قهرمانی در اسلحه اپه و فلوره و یک نایب‌قهرمانی در اسلحه سابر، چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفت.

بانوان شمشیرباز سپاهان چهارمین جام طلایی را به نصف‌جهان آوردند

به گزارش قدس آنلاین، مرحله برگشت و نهایی رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور در ۳ اسلحه اپه، فلوره و سابر که از ۲۲ تا ۲۴ تیرماه به میزبانی شهر اردکان یزد برگزار شد با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید.

در پایان مسابقات اسلحه اپه، فولاد مبارکه سپاهان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت؛ چادرملو اردکان نایب قهرمان مسابقات شد و تیم‌های پیکو تهران و راهنما آکادمی تهران به طور مشترک سوم شدند.

در پایان مسابقات اسلحه فلوره باز هم این سپاهان بود که در جایگاه نخست قرار گرفت؛ تیم چادرملوی اردکان دوم شد و تیم‌های شمس تبریز و اروم‌کیا ارومیه، به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

تیم شمشیربازی بانوان سپاهان در جریان روز پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر در اسلحه سابر با رقابتی نزدیک به نایب قهرمانی رسید و در نهایت با ۲ قهرمانی در اپه و فلوره و یک نایب قهرمانی در سابر به عنوان قهرمانی این دوره دست یافتند.

این چهارمین قهرمانی تیم بانوان سپاهان در تاریخ مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بود.

سپاهانی‌ها با کادر مهشاد سادات ایوبی(مدیر)، مرضیه رضایی(مربی اپه)، آیسان قمصری(مربی سابر)، شیرین رضایی(مربی فلوره) و بازیکنان سمیرا سیدحسینی، مهسا سادات پوررحمتی، ریحانه رضایی، غزل حاج علی اکبری، فاطمه السادات ابوالحسنی، زهرا هادی عابدینی، نرگس چترایی، پریماه برزگر، کیانا باقرزاده، کیمیا معتمدی، مبینا مقدسی تبار، ثمین لطیفی، هانیه خوشخواهی و مطهره محسنی در این مسابقات شرکت کردند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.