رییس قوه قضاییه در نامه‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای صدور بیانیه پشتیبانی درباره فعالیت‌ها و رویکردهای تحول گرایانه این قوه قدردانی کرد.

اژه‌ای از حمایت نمایندگان مجلس قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، نامه قدردانی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال صدور بیانیه پشتیبانی نمایندگان از فعالیت‌ها و رویکردهای تحول گرایانه و اقدامات مثبت قوه قضاییه قرائت شد.

در این نامه خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: در اجرای منویات، ولی امر مسلمین مبنی بر ایجاد تعامل بین قوا در حل مشکلات مردم و با توجه به تعامل بی سابقه با نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی از نگاه قدرشناسانه شما نمایندگان محترم در صدور بیانیه سپاسگزاری می‌نماییم.

رییس قوه قضاییه در این نامه تاکید کرد: بدون شک این رویکرد نشأت گرفته از اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی در پرتو همکاری و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی محقق گردیده است و این اقدام مسئولیت ما را در خدمت رسانی به آحاد ملت شریف ایران اسلامی مضاعف می‌نماید.

در این نامه خاطرنشان شد: امید داریم در پرتو تعاملات و همکاری بیش از پیش قوا، شاهد توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام و مسلمین و اجرای اوامر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جهت رسیدن به نقطه کمال و مطلوب در اداره کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.