بانوان خراسان رضوی موفق شدند در خانه خود عنوان قهرمانی مسابقات جوانان زیر ۱۷ و ۱۹ سال را کسب کنند.

قهرمانی بانوان خراسان رضوی در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور

به گزارش قدس رضوی، مسابقات قهرمانی کشور بانوان در دو بخش زیر ۱۹ و ۱۷ سال از ۲۸ تیرماه به میزبانی مشهد آغاز شد و امروز ۳۰ تیرماه مسابقات فینال برگزار شد که خراسان رضوی در دوبخش دونفره و یک نفره موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.  

در بخش بدمینتون دونفره زیر ۱۹ سال نیز تیم‌های تهران و سمنان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و ۲ تبم دیگر از تهران موفق به کسب عنوان سوم مشترک شدند.

همچنین در بخش بدمینتون دونفره زیر ۱۷ سال تیمی متشکل از آیدا عنایتی از مشهد و زهرا رباطی از تهران مقام اول را کسب کردند، مازندران در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های سمنان و تهران موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.  

در مسابقات یک نفره زیر ۱۹ سال نیز مینا ندایی و فردوس فروغی از تهران به ترتیب قهرمانی و مقام دوم این دور از رقابت‌ها را کسب کردند، فاطمه فنایی شاهرودی از سمنان و فاطمه زهرا شمس‌آبادی از خراسان رضوی موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

در بخش یک نفره زیر ۱۷ سال آیدا عنایتی موفق شد از سد رقبای خود بگذرد و یک مدال طلای دیگر به سایر افتخارات خود بیفزاید. در این بخش از مسابقات زهرا رباطی از تهران در جایگاه دوم ایستاد و همچنین هانا ملاکریمی از مازندران و رامینا زارعی از البرز موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.