سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ طی بیاینه ای دولت سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

حقوقدانان تهرانی اهانت به قرآن را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ طی بیاینه ای دولت سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد. متن این بیانیه در ادامه آمده است:

در طول تاریخ کتمان کنندگان حقیقت و کفران گران وحدانیت، ناکامانه کوشیده اند که خاک بر چهره آفتاب رسالت بپاشند و اقیانوس نامتناهی وحدانیت را به پنجه ها و پوزه های ناپاک خود ملوّث و متنجّس کنند. 

کافران و مشرکان که در روزگار طلوع آفتاب نورانی اسلام، در چهره ابولهب و ابوجهل نمایان بودند، در زمانه ای با جنگ های صلیبی خون های فراوانی از مسلمانان ریختند و سرزمین های اسلامی را ویران کردند و نسلهای بسیاری از اقوام مسلمین را برانداختند. همانها در زمانه دیگری به اسم مبارزه با تروریسم به کشورهای اسلامی مانند عراق و افغانستان لشگرکشی کردند و میلیونها مسلمان را به کام مرگ فرستادند و در گوشه دیگری از جغرافیای جهان اسلام، مساجد مسلمین را در هند و میانمار به آتش کشیدند. اما از هیچ یک از این جنایت ها به آنچه که میخواستند نرسیدند چراکه وعده حتمی و محقق الوقوع الهی آن است که «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (سوره صف- آیه 61)  

امروزه که دشمنان دین، از همه آن جنایت‌ها و خباثت‌ها و خونریزی‌ها و سوختن‌ها و دریدن‌های قبلی طَرفی نبسته‌اند، با بسیج کردن خبیثان و خنّاسان چه در داخل و چه در خارج از کشور به اهانت به مقدسات روی آورده اند که در آخرین مورد آن با بازیچه قرار دادن شخص گمراهی در کشور اسلام ستیز سوئد، به ساحت نورانی قرآن کریم که کتاب هدایت همه اعصار و امصار است، جسارت و اهانت روا داشتند. 

بسیج حقوقدانان تهران بزرگ با تاکید بر لزوم پاسداری و پاسداشت همه جانبه مقدسات و معتقدات دینی، از مسؤولین اجرایی کشور علی الخصوص رئیس جمهور محترم و وزیر محترم امور خارجه می خواهد که نسبت به برخورد قاطع با دولت سوئد و قطع روابط دیپلماتیک برای تأدیب و تنبّه این دولت اسلام ستیز اقدام نماید.

سخن خود را با این آیه قرآن به پایان می‌رسانیم که «فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ» (سورة ابراهیم- آیه 47) دیر یا زود دست انتقام الهی از آستین امت محمد صلی الله علیه  وآله و سلم بیرون خواهد آمد و همان طور که تاکنون بسیاری از وسواسان و خنّاسان به سزای دنیوی خود رسیده اند، این بار نیز توهین به ساحت قدسی قرآن بی پاسخ نخواهد ماند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.