رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امسال ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور در دست اجرا داریم که از جمله این پروژه ها آب شرب روستایی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور: ۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در دست اجراست

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در حاشیه مراسم یادواره۶ جهادگر آسمانی خراسان جنوبی در نهبندان اظهارداشت: توفیق شد در یادواره شهدای جهادگران آسمانی خراسان جنوبی حضور داشته باشم.

وی افزود: در سال جاری برنامه ای تحت عنوان یادواره شهدای جهادی  استانی و  یادواره ملی جهادگران آسمانی داریم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه یادواره ملی شهدای جهادگر آسمانی ۱۰ مرداد در شیراز برگزار خواهد شد، بیان کرد: این یادواره مقدمه ای می شود برای کنگره ملی شهدای جهاد و خدمت که  سال ۱۴۰۳ به صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی این مدت محتوا، مطالب مکتوب و مستندات آماده می شود تا به سطح مورد نظر برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که کنگره ملی شهدای جهاد و خدمت را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهادهای  مرتبط برگزار می شود افزود:  سال گذشته ۱۹ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور به پایان رسید.

سردار زهرایی عنوان کرد: کار مشترکی بین دستگاه های اجرایی، حمایت مجلس شورای اسلامی، دولت، نهادهای مردم پایه و گروه‌های جهادی انجام شد.

وی با اشاره به این که امسال ۲۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در دست اجرا داریم، افزود: از جمله این پروژه ها آب شرب روستایی است که بیش از ۷ هزار روستا انعقاد قرارداد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا کنون آبرسانی به هزار و ۲۰۰   روستا به پایان رسیده که به زودی با حضور مسوولان رونمایی و افتتاح می شود.

سردار زهرایی به مسکن محرومان اشاره و عنوان کرد: برای مددجویان کمیته امداد بیش از ۱۱ هزار مسکن محرومان احداث شد و امسال نیز همین تعداد در برنامه برای احداث داریم.

وی افزود: پروژه های آبرسانی تحت عنوان از آبخیز تا جالیز برای استان های خشک و شرقی کشور اجرا می شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امیدواریم طرح از آبخیز تا جالیز و آسفالت بین مزار از محل قیر رایگان بتواند نیاز مردم را مرتفع محرومیت را برطرف کند و شاهد توسعه روستاها ماندگاری مردم در روستا و مهاجرت معکوس باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.