تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال برگزار نشد تا آبی‌پوشان تهرانی در فاصله ۹ روز تا شروع لیگ برتر پیچیده‌ترین دوران خود را پشت سر بگذارند!

جیب‌های خالی، وعده‌های پوشالی؛ رنگ آبی‌ها پرید!

به گزارش قدس آنلاین، گرچه علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال روزهای زیادی نیست که این سمت را برعهده گرفته است اما چالش‌های عجیبی را تجربه می‌کند!

همه چیز از جلسه خطیر در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی کلید خورد؛ او درست فردای روزی که سکان مدیریت آبی‌پوشان را برعهده گرفت به محل تمرین آبی‌ها رفت و خطاب به جواد نکونام، سرمربی و بازیکنان استقلال با اشاره به اطلاع از شرایط سخت آبی‌ها، متعهد شد تا ۱۴ روز دیگر مشکلات مالی این تیم را تا حد زیادی حل می‌کند!

حضور مدیرعامل در تمرین به خوبی و خوشی به پایان رسید اما گفته می‌شود در حال ترک رختکن، چند بازیکن خطاب به او گفتند که «امیدواریم زیر قولتان نزنید!»

۱۵ روز از حضور خطیر در استقلال گذشت و هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نشد تا صدای اعتراض بازیکنان بلند شود؛ آنها پس از بازی دوستانه با آلومینیوم اراک مصاحبه‌های تند زیادی را انجام دادند اما باشگاه واکنشی نشان نداد تا آنها دست به تصمیم مشترک «اعتصاب» بزنند!

دیروز اولین روز اعتصاب بازیکنان استقلال شکل گرفت و آنها حاضر به انجام تمرین نشدند. اقدام اعتراضی آبی‌ها امروز هم ادامه داشت و تمرین نوبت صبح استقلال تعطیل شد و دقایقی بعد بازیکنان با انتشار پستی مشترک در فضای مجازی از عملکرد علی خطیر انتقاد کردند.

بازیکنان استقلال، آزرده از سکوت باشگاه، پیغامی با این مضمون برای مدیریت این باشگاه ارسال کردند که «نه تنها در این مدت پولی به آنها پرداخت نشده بلکه شان و شخصیت‌شان به عنوان بازیکنان تیم بزرگ استقلال حفظ نشده است و باید هرچه‌سریع‌تر تکلیف مسائل مالی مشخص شود.»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.