سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در این مدت توانستیم مقابل چند تیم بزرگ مثل تراکتور، پرسپولیس و استقلال بازی کنیم و مطمئن هستم نتیجه این بازی‌ها بر عملکردمان در لیگ تاثیرگذار است.

خطیبی: پیکان با تیمی نو و پرانگیزه وارد لیگ می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رسول خطیبی در خصوص اردوی تیم فوتبال پیکان در تبریز اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر، تمرینات‌مان را در قالب اردو و کمپ در تهران پشت سر گذاشتیم و با هماهنگی بین بنده، خمز و همچنین باشگاه تراکتور راهی تبریز شدیم تا یک بازی مهم تدارکاتی را پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: پیکان برای رسیدن به شرایط بهتر و افزایش کیفیت فنی خود نیاز به چنین بازی سنگینی داشت. تراکتور در نقل و انتقالات، به تیم بهتری تبدیل شد و از طرفی، خمز یکی از مهم‌ترین مربیان خارجی است که به ایران آمده و کیفیت و دانش بالایی دارد. رقابت با این تیم به بازیکنانم اعتماد به نفس هدیه داد. خوشبختانه ما در این مدت توانستیم مقابل چند تیم بزرگ مثل تراکتور، پرسپولیس و استقلال بازی کنیم و مطمئن هستم نتیجه این بازی‌ها بر عملکردمان در لیگ تاثیرگذار است. 

سرمربی پیکان افزود: امروز تلاش کردیم بار دیگر از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه سود ببریم. این موضوع را قبلا هم اعلام کردم که قرار است با تیمی جوان، در عین حال جنگنده و سرشار از انگیزه وارد لیگ شویم و شخصا به این تیم بسیار امیدوارم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.