رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: برای عزاداری مردم مومن و ولایت مدار کیش محدودیت‌های ترافیکی مراسم عاشورای حسینی در این جزیره اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی عاشورای حسینی در کیش اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ «مهدی توانگر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شب عاشورای حسینی، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان امیرکبیر تا میدان ساحل و بلعکس، از میدان ساحل تا سه راهی پردیس و بلعکس از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم ممنوع است و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

وی ادامه داد: فردا جمعه در روز عاشورا حسینی نیز از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان غدیر تا میدان المپیک و بلعکس ممنوع است و مسیرهای جایگزین برای تردد فعال خواهند بود.

رییس پلیس راهور کیش شهروندان خواست تا از پارک کردن خودروهای خود در مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند چرا که در غیر این صورت برای جلوگیری از مسدود شدن مسیر و ایجاد ترافیک ناچار به انتقال خود به پارکینگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: پلیس برای ایجاد شرایط مناسب رفت و آمد تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم عزادار کیش دچار هیچگونه مشکل و ترافیک احتمالی نگردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.