رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان به همراه آتش نشانان و نجاتگران به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام شدند.

پیکر جوان غرق شده در استخر کشاورزی توسط غواصان آتش‌نشانی مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،آتشپاد سوم علی اخلاقی اظهار کرد: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به همراه آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های ۴۵و۸ به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد محل حادثه یک استخر ذخیره سازی آب کشاورزی مربوط به گلخانه بوده و جوانی بیست‌ودوساله که برای آب‌تنی‌کردن درون این استخر رفته و بدلیل نامعلومی غرق شده بود.

وی ادامه داد: بدون تأمل و بی درنگ غواصان آتش نشانی وارد آب شدند و در کمتر از چند دقیقه جسم بی جان این مرد را از عمق این استخر کشف و از آب بیرون کشیدند.

اخلاقی گفت: بلافاصله عملیات احیا برای بازگرداندن این جوان به زندگی آغاز شد، که علیرغم تلاش امدادگران فوت این فرد توسط تکنسینهای اورژانس تایید شد.

رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد افزود: تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه تلخ توسط نیروی انتظامی آغاز شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.