دادگاه کیفری استان تهران در رابطه با محاکمه ۱۰۴ عضو سازمان منافقین، آگهی عمومی منتشر کرد و از آن‌ها خواست برای دفاع از اتهامات، وکیل معرفی کنند.

محاکمه نفاق / دادگاه کیفری یک تهران از گروهک منافقین خواست برای دفاع از ۱۰۴ نفر اعضای اصلی خود وکیل معرفی کند

به گزارش قدس آنلاین، این تازه‌ترین اقدام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با سران تروریست‌هایی است که دستشان به خون هزاران شهروند و دانشمند ایرانی آلوده است.

حمله خردادماه پلیس آلبانی به مقر تروریست‌های منافقین و بازداشت برخی عناصر سازمان، همچنین کشف و ضبط ابزارهای جاسوسی، هاردهای حامل اطلاعات محرمانه و در نهایت ارسال آن‌ها به ایران و تأیید این خبر که تهران در حال بررسی محتوای دیتاهای ارسال شده است، نویدبخش چنین روزهایی بود. 

مسعود رجوی زنده است! 
در لیست ۱۰۴ نفری منتشر شده از سوی قوه قضائیه، ابتدا نام‌های مریم و مسعود رجوی، سرکردگان اصلی سازمان منافقین به چشم می‌خورد. تا پیش از این، رسانه‌های خارجی ادعا می‌کردند «مسعود» به دلیل ابتلا به بیماری ایدز  مرده است، اما بعدها مشخص شد براساس سیاست‌های سازمان، مسعود زنده است و در کنار زندگی مخفیانه، پسرش «محمد» را تحت نظر دارد تا علیه او افشاگری نکند.

هرچند سال ۱۳۹۷ «محمد» در پیامی به یکی از دوستانش گفته بود: «مسعود» می‌خواهد مرا به قتل برساند! «مریم رجوی»  هم که بعد از حمله پلیس آلبانی به «اشرف۳» به دولت فرانسه پناه آورده، وضعیت خوبی ندارد.

چندی قبل، نجاح محمد علی، کارشناس مسائل سیاسی عراقی با انتشار پیامی تصویری در اینستاگرام ادعا کرد پاریس از خرابکاری‌های منافقین خسته شده و می‌خواهد «مریم رجوی» سرکرده منافقین را به ایران تحویل دهد. در صورتی که این مطلب حقیقت داشته باشد، پس از برگزاری دادگاه در ایران و صدور حکم قطعی برای این ۱۰۴ تروریست، بازداشت مریم رجوی دور از ذهن نیست.

شیطان، وکیل مدافع می‌خواهد؟ 
اسم «محمود فخارزاده» عامل شهادت شهید قدوسی به‌عنوان دادستان کل انقلاب در سال ۱۳۶۰در لیست منتشر شده از سوی قوه قضائیه به چشم می‌خورد.

فخارزاده از عوامل نفوذی سازمان منافقین در قوه قضائیه وقت بود که توانست با جاسازی بمب در دفتر شهید قدوسی ایشان را ترور کند. برخی بر این باورند که ترور شهید قدوسی برنامه از پیش طراحی شده منافقین برای جلوگیری از تسریع در بررسی پرونده انفجار دفتر حزب جمهوری بوده است.

«پروین صفایی» از اعضای اصلی و رئیس بخش‌های مالی و پولشویی  سازمان منافقین است. 

صفایی علاوه بر دخالت در فساد مالی و تجاری گروهک، وظیفه رصد روزانه درونی ترین و شخصی‌ترین حالات افراد و انتقال به تشکیلات را برعهده داشته است.

وی سال ۱۳۹۵ توانست با فرار از لیبرتی عراق، جان سالم به در ببرد و امروز با حمایت دولت‌های اروپایی در زمینه پولشویی و قاچاق و اقدامات تروریستی علیه ایران همکاری دارد. محمدرضا محدث (زندانبان و شکنجه گر انقلابیون و نفرات تشکیلات منافقین ، فرمانده ترور، افسر اطلاعات  و عملیات  محورهای نظامی، فرماندهی امورمزدوری)، مهدی ابریشم‌چی همسر سابق مریم رجوی و از مسئولان رده بالای این گروهک)، زهره اخیانی(دبیرکل سازمان از سال ۹۰ تا ۹۶)، حمید شاهرخی (فرمانده یکی از  محورهای  حمله به شهرهای کردنشین در عملیات  مروارید و قتل عام زنان و کودکان کرد) از جمله اسامی مطرح شده در لیست محاکمه توسط قوه قضائیه کشورمان هستند. با این اوصاف کسی که وکالت این ۱۰۴ تروریست را قبول می‌کند وکیل مدافع شیطان است. 

موقعیت ایران برای طرح دعاوی علیه منافقین 
سید محمد جواد هاشمی نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) در گفت‌وگو با خبرنگار قدس، با قدردانی از قوه قضائیه، با اشاره به گذشت چهار دهه از جنایات منافقین در حق ملت ایران، محاکمه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین را اقدامی به موقع دانست. 

وی با بیان اینکه بازداشت عوامل نفاق مطالبه خانواده شهدای ترور است و ورود حقوقی به پرونده جنایت‌های تروریستی ضرورت دارد، گفت: گروهک‌هایی که در کشور مرتکب جنایت شدند چون در کشورهای مشخصی مستقر هستند و دولت‌‎های خاصی متولی آن‌ها بوده و همان‌جا فعالیت دارند، به همین خاطر باید در کنار اقدامات دیگر مسئله به صورت خصوصی دنبال شود تا گروهک و حامیان آن‌ها پاسخگو باشند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بیشتر اسامی مندرج در فهرست محاکمه، فرماندهان اصلی جنایات منافقین در غرب کشور و همچنین ترور ۱۷ هزار هموطن در سال‌های پس از انقلاب هستند، گفت: همزمانی این اقدام با سالروز عملیات مرصاد یادآور جنایاتی است که منافقین در قتل عام مردم کردستان و غرب کشور کردند که البته برخی از افرادی که نامشان در لیست وجود دارد، فرماندهان مستقیم چنین جنایاتی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه منافقین در نقش ستون پنجم و جنایات سازمان یافته نیز دست داشته‌اند، گفت: خانواده شهدای ترور خواستار محاکمه این عوامل در دادگاه و پیگیری قطعی و مستمر آن در محاکم بین‌المللی هستند.

وی با بیان اینکه موقعیت فعلی، شرایط مناسبی برای پیگیری مطالبات حقوقی کشورمان در محاکم بین‌المللی است، تصریح کرد: کشورهایی که میزبانی و حمایت از منافقین را بر عهده دارند، باید از طریق رویه‌های حقوقی مناسب، نسبت به این مسئله پاسخگو شوند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.