مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از اقامت بیش از ۳ میلیون و ۹۵۱ هزار مسافر در واحدهای اقامتی مشهد در ۳ ماه نخست سال جاری خبر داد. 

اقامت حدود ۴ میلیون مسافر در واحدهای اقامتی مشهد در ۳ ماه نخست سال جاری 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی در خصوص میزان اقامت مسافران در ۳ ماهه اول سال جاری اظهار کرد: در هتل‌های مشهد در ۳ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۱۲ هزار مسافر اقامت داشتند که درصد اشغال هتل‌ها را به ۶۶.۸ درصد رساند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در هتل آپارتمان‌های مشهد در ۳ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۸۵۲ هزار مسافر اقامت داشتند که درصد اشغال هتل آپارتمان‌ها به ۷۶.۷ درصد رسید. 

وی تصریح کرد: در مهمانپذیرهای مشهد در همین بازه زمانی بیش از ۷۴۷ هزار مسافر اقامت داشتند که درصد اشغال مهمانپذیرهای مشهد را به ۶۹ درصد رساند. 

موسوی یادآور شد: همچنین بیش از یک میلیون و ۳۸ هزار مسافر در ۳ ماه نخست سال جاری در خانه مسافرهای مشهد اقامت داشتند که درصد اشغال خانه‌های مسافر در مشهد به حدود ۶۱ درصد رسید. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی حدود ۴۵۰ مسافر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی مشهد و بیش از ۴۲ و هزار ۵۰۰ مسافر نیز در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اقامت داشتند که درصد اشغال بوم‌گردی‌های مشهد را به ۱۷ درصد و بوم‌گردی‌های استان را به ۴۱ درصد رساند. 

وی گفت: در مجموع بیش از ۳ میلیون و ۹۵۱ هزار مسافر در واحدهای اقامتی مشهد و بیش از ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار مسافر در واحدهای اقامتی استان اقامت داشتند که درصد اشغال واحدهای اقامتی مشهد در ۳ ماه نخست سال جاری را به ۶۱ درصد و واحدهای اقامتی استان را به ۶۳ درصد رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.