سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است.

کیومرث هاشمی: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بر اساس اهداف و وظایف وزارت ورزش، مشخص کردن سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش متناسب با طرح آمایش سرزمینی است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این سیاست‌ها در طول ۴۴ سال انقلاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است تا دستگاه‌هایی که فعالیت ورزشی می‌کنند، تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: هشت وزارتخانه فعالیت ورزشی و تربیت بدنی دارند و وزارت ورزش و جوانان هم، این فعالیت‌ها را در قالب فدراسیون‌ها و ادارات کل انجام می‌دهند.

هاشمی تصریح کرد: به دنبال این هستیم در شورای عالی ورزش که مسئولیت آن با رئیس جمهور است، سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش براساس طرح آمایش سرزمینی و بین دستگاه‌هایی مثل وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت کار و نیروهای مسلح که فعالیت‌ ورزشی دارند، هماهنگ‌سازی انجام دهیم.

سرپرست وزارت ورزش اضافه کرد: در پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس داده شده، حکمی برای وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد از این رو ‌در تلاش هستیم با کمک مجلس، احکامی برای این دو بخش داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.