فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری نواب صفوی ۲ متهم به ۲۳ فقره موبایل قاپی دستگیر شدند. 

کشف ۲۳ فقره موبایل قاپی در مشهد/۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر یک مورد موبایل قاپی در محدوده میدان شهید حججی مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری نواب صفوی برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اظهارات مردی ۳۴ ساله در محل سرقت، افزود: لحظاتی پیش ۲ مرد جوان که ماسک به صورت داشتند یک دستگاه تلفن همراه هوشمند وی را قاپیده و متواری شدند.

وی  بیان کرد: ماموران انتظامی پس از بررسی اظهارات مالباخته ضمن دریافت مشخصات موبایل قاپ‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس است، در اقدامی ضربتی آن‌ها را در کمتر از نیم ساعت دستگیر و در بازرسی از این ۲ متهم ۹۰ میلیون ریال وجه نقد و ۱۱عدد گوشی هوشمند مسروقه کشف کردند.

نگهبان اظهار کرد: متهمان پس از دستگیری در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و مستندات تصویری به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به ۲۳ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان با هماهنگی مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری مالخر گوشی‌های مسروقه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.