مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) اصفهان در بعدازظهر پنجشنبه سبب سوختگی و مصدومیت چهار تَن شد.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) اصفهان چهار مصدوم به‌همراه داشت

به گزارش قدس آنلاین، منصور شیشه‌فروش روز پنجشنبه افزود: پس از اعلام حادثه آتش سوزی در یک آپارتمان در شهرک ولیعصر(عج) به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، پنج تیم آتش‌نشانی و اورژانس به محل اعزام شدند و آتش را مهار کردند.

وی اظهار داشت: این حادثه آتش‌سوزی در محلی مرزی بین اصفهان و شهرستان بُرخوار رخ داد که سه تیم آتش نشانی از اصفهان و یک تیم از دولت آباد برخوار به محل حادثه اعزام شدند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: چهار نفر در این حادثه مجروح و به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پاسخ به پرسش ایرنا درباره علت حادثه، تصریح کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است اما بحث ذخیره بنزین مطرح نبوده و طبق بررسی‌های اولیه استفاده از بنزین در حد مصرف خانگی و بطور احتمالی، شست و شو بوده است.

وی ادامه داد: در هوای گرم حوادث آتش سوزی بیشتری رخ می دهد به همین دلیل به مجتمع‌های مسکونی اعلام شده است، سیستم آنلاین اطفای حریق نصب و درباره پیشگیری از آتش سوزی آموزش داده شود.

سرپرست اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به ایرنا گفت: ساعت ۱۴ و ۱۲ دقیقه این حادثه آتش سوزی به آتش نشانی گزارش شد.

سرآتشیار محسن بگدلی افزود: چهار نفر از افراد ساکن در این آپارتمان در ایوان طبقه دوم محبوس شده بودند که تیم اطفای حریق اقدام به خاموش کردن آتش و نجات افراد کردند.

سرپرست اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مصدومان شامل زن میانسال، ۲ نوجوان ۱۰ و ۱۳ ساله و یک مرد ۲۶ ساله بودند، اظهار داشت: دلیل این حادثه توسط عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی است.

شهرک ولیعصر(عج) در شمال کلانشهر اصفهان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.