مالک باشگاه تراکتور برنامه ویژه برای حمایت از تماشاگران در دیدارهای این تیم در تبریز دارد.

برنامه تراکتور برای پاسخ به کج‌سلیقگی سازمان لیگ

به گزارش قدس آنلاین، برنامه جدید هفته اول تا چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از سوی سازمان لیگ اعلام شد که هیچ خبری از اصلاح آنها برای رونق صنعت فوتبال در کشور به چشم نمی‌خورد.

کج سلیقگی مسئولان سازمان لیگ باعث برگزاری بازی‌ها در روزهای غیر تعطیل شد تا کمترین فرصت برای حضور مشتاقان فوتبال در ورزشگاه‌ها وجود داشته باشد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز هفته اول میهمان سپاهان اصفهان است که این دیدار پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود. آنها سپس در تبریز به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که این دیدار هم چهارشنبه ۲۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز با آگاهی از اهمیت این دیدار قصد دارد پشتیبانی لازم نسبت به حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای تماشای بازی با پرسپولیس را داشته باشد. او با وجود کمپین‌های طرفداری ایجاد شده در تبریز برای حضور گسترده در بازی با پرسپولیس قصد دارد قیمت بلیت این دیدار خانگی را در صورت تأیید مسئولان استانی کاهش دهد تا کمترین هزینه را طرفداران تراکتور برای تماشای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز بدهند.

برنامه ویژه تراکتور برای پاسخ به کج‌سلیقگی سازمان لیگ

کج سلیقگی سازمان لیگ باعث برگزاری بازی‌های هفته اول تا چهارم لیگ برتر فصل پیش رو در روزهای غیر تعطیل شده است تا تیم‌های پر طرفدار شانس اندکی برای استفاده از این امتیاز در دیدارهای خانگی داشته باشند.

برنامه بازی‌های تراکتور در چهار دیدار ابتدای لیگ برتر به شرح زیر است:

* هفته اول: سپاهان – تراکتور؛ پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه
* هفته دوم: تراکتور – پرسپولیس؛ چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه
* هفته سوم: استقلال خوزستان – تراکتور؛ پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه
* هفته چهارم: تراکتور – مس رفسنجان؛ یکشنبه ۵ شهریور ماه
* هفته پنجم: هوادار – تراکتور؛ شنبه ۱۱ شهریور ماه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.