در شرایطی که لژیونر فوتبال ایران در تمرینات پیش فصل تراکتور حضور داشت، اما طبق قوانین عجیب و جدید نقل و انتقالاتی او در بازگشت به ایران بازیکن خارجی محسوب می‌شد.

نامه مهم بازیکن استقلالی برای بازگشت به ایران

به گزارش قدس آنلاین، نادری در تابستان ۱۴۰۲ با تراکتور به توافق رسید تا با پیراهن این تیم تبریزی به لیگ برتر ایران بازگردد اما حواشی زیادی به دلیل قوانین جدید نقل و انتقالاتی پیرامون او پیش آمد.

با این حال در شرایطی که نادری به طور کامل در تمرینات پیش فصل تراکتور حضور داشت و حتی پاکو خمس از او در ترکیب بازی‌های دوستانه استفاده می‌کرد، اما طبق قوانین عجیب و جدید نقل و انتقالاتی او در بازگشت به ایران بازیکن خارجی محسوب می‌شد و تا پیش از امروز عملا جایی در لیست تراکتور پیدا نکرده بود.

با این حال با یک نگاه ساده به ماجرا هم قانون‌گذاران می‌توانستند متوجه شوند که قرار دادن نام بازیکنانی که پاسپورت ایرانی دارند در لیست خارجی‌ها می‌تواند نقض حقوق شهروندی تلقی شود و تبعات بدی داشته باشد.

نادری نیز با استفاده از همین موضوع با ارسال نامه‌ای عنوان کرد نباید از حقوق اجتماعی‌اش محروم شود و اگر این اتفاق بیفتد، موضوع را از طریق نهادهای قضایی در فوتبال دنیا پیگیری می‌کند.

با این نامه تهدید آمیز مدافع تراکتور در فاصله چند روز تا شروع لیگ اصلاحیه‌ای منتشر شد که منجر به حل شدن مشکل محمد نادری و البته واکنش اهالی فوتبال و دیگر تیم‌ها شد و سازمان لیگ میان هواداران دیگر تیم‌ها به حمایت از تراکتور و تغییر قوانین به سود آنها متهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.