مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات ۸۸ هزار و ۴۰۶ تن میعانات گازی به ارزش ۴۶ میلیون دلار از گمرکات استان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۷ درصد افزایش یافته است.

صادرات ۸۸ هزار تن میعانات گازی از استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، علی سلیمانی از صادرات حدود ۱۰ میلیون تن کالا در ۴ ماه نخست امسال از گمرکات استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان صادرات کالا به ارزش ۳.۷ میلیارد دلار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه از میزان صادرات، ۸۸ هزار و ۴۰۶ تن آن میعانات گازی است گفت: صادرات میعانات گازی در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۴۷ درصدی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ۴ ماه نخست سال قبل صادرات ۳۵ هزار و ۷۹۶ تن میعانات گازی از گمرکات استان بوشهر ثبت شده است خاطرنشان کرد: ارزش میعانات گازی صادر شده در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۴۶ میلیون دلار است که نسبت به سال قبل افزایش بیش از ۲.۵ برابر افزایش دارد.

سلیمانی صادرات محموله‌های پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر را یادآور شد و گفت: در ۴ ماه امسال بیش از ۹.۳ میلیون تن محموله‌های پتروشیمی به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر ترخیص ۱۷۲ هزار تن کالا وارداتی به ارزش ۶۱۴ میلیون دلار را از دیگر فعالیت‌های گمرکات استان دانست و خاطرنشان کرد: کالاهای وارداتی در ۴ ماه نخست امسال از نظر وزن ۱۶ درصد و ارزشی یک درصد نسبت به ۴ ماه نخست سال قبل افزایش یافته است.

وی درآمد گمرکات استان بوشهر در ۴ ماه امسال را ۳ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: درآمد وصولی در گمرکات استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.