مدیر امور شعب بانک مسکن استان کرمان گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال ۴۰۹۸ فقره تسهیلات به میزان ۷۶۰۰ میلیارد ریال در استان پرداخت کرده‌ایم که ۷۷.۳ درصد معادل بیش از ۵۸۰۰ میلیارد ریال در بخش مسکن بوده و از این عدد نیز ۱۳۸۰ میلیارد ریال مربوط به مسکن روستایی است.

پرداخت ۱۳۸۰ میلیارد تسهیلات مسکن روستایی در استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین، عقیل زینلی امروز ۱۷ مردادماه در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به تلاش دشمن علیه نظام اسلامی، اصحاب رسانه وظیفه سنگینی به عهده دارند تا با اطلاع‌رسانی خدمات نظام و تحلیل درست، تبلیغات و جو رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب را خنثی کنند و در این زمینه داشتن سواد رسانه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اصحاب رسانه در تهیه اخبار درست و ارائه اطلاعات دقیق و تائید شده به مردم نقش مهمی دارند تا اقدامات دشمن خنثی کنند.

زینلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد مدیریت شعب بانک مسکن در استان کرمان بیان کرد: ما بانک تخصصی حوزه مسکن هستیم و یکی از برنامه‌های اصلی دولت تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال است که پای کار است و بانک مسکن براساس تخصص و تجربه به تعهدات خود در طرح نهضت ملی عمل کرده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کرمان گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال ۴۰۹۸ فقره تسهیلات به میزان ۷۶۰۰ میلیارد ریال در استان پرداخت کرده‌ایم که ۷۷.۳ درصد معادل ببیش از ۵۸۰۰ میلیارد ریال در بخش مسکن بوده و از این عدد نیز ۱۳۸۰ میلیارد ریال مربوط به مسکن روستایی است.

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۷۷۸۰ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

زینلی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های دولت و همچنین از تاکیدات مقام معظم رهبری، موضوع جوانی جمعیت است که در این راستا ۲۲۲ فقره پرداخت تسهیلات داشته‌ایم، ۴۸۰ فقره تسهیلات ازدواج و مابقی در ودیعه مسکن بهزیستی، کمیته امداد و فرزند سوم پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق بیان کرد: در مرکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر تسهیلات انفرادی ۳۲۰ میلیون و زوجین ۶۴۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری انفرادی ۲۴۰ و زوجین ۴۸۰ میلیون تومان است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشکلی که بانک‌ها با آن مواجه هستند، ناترازی منابع و مصارف است که این اعداد همخوانی ندارد.

وی افزود: یکی از راهکارهای رفع مشکل، پرداخت مطالبات است که بانک مسکن در استان کرمان نزدیک به ۷۰۰۰ میلیارد ریال مطالبات دارد و عمده آن مربوط به تسهیلات تکلیفی است و البته بانک بخشودگی جرائم را در این زمینه در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.