دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۴۷۱ نفر از این استان طی دیروز تا ساعت ۱۲ ظهر امروز در سامانه keshvar.moi.ir برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند.

۴۷۱ نفر از خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر فریدنیا افزود: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از دیروز ۱۶ مرداد ماه آغاز و به مدت هفت روز کاری از ساعت هشت تا ۱۸ به صورت الکترونیکی در سامانه https://keshvar.moi.ir/ انجام می‌شود.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی شمار داوطلبان پیش ثبت نام شده زن در استان را ۷۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۶۶ نفر از ثبت نام شدگان دارای مدرک دکتری، چهار نفر حوزوی، ۳۳۴ نفر کارشناسی ارشد و ۶۷ نفر نیز کارشناسی هستند.

وی گفت: طی دیروز و امروز یک نفر از پیش ثبت نام شدگان جز مدیرانی بوده است که برای شرکت در رقابتهای انتخاباتی مجلس در استان از سمت خود قبلا استعفا داده بود.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، همچنین ۶ نماینده نیز از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.