به مناسبت روز خبرنگار ، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور جهاندیده فرماندار ویژه ایرانشهر ،شه بخش معاون سیاسی فرمانداری، نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

 تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ایرانشهر

به گزارش قدس انلاین در ابتدای این نشست جهاندیده سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهرضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت  یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی و محسن خزائی ، گفت: هدف از این نشست ارج نهادن به خدمات  فعالان این عرصه است که در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر بیان داشت :خبرنگاران پل ارتباطی بین   مردم و مسئولین هستند  و به این جهت نقش رسانه ها و فعالان  این عرصه از ضریب اهمیت بالایی برخوردار است

 ایشان خطاب به خبرنگاران تصریح نمودند:ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان  بوده و هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود . ایشان به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری وتولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد وعملکردخبرنگاران و اصحاب رسانه  را شایسته تقدیر دانست .

سرپرست فرمانداری  ویژه شهرستان ایرانشهر به خبرنگاران  قول مساعد  داد تا پیگیری لازم جهت  راه اندازی  خانه مطبوعات  و باشگاه خبرنگاران جوان  در اینده ای نه چندان دور در این شهرستان صورت پذیرد .

در ادامه شه بخش معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر ۱۷ مرداد سالگرد شهادت محمود صارمی، را  بهانه ای برای تعظیم و  مجد  جایگاه خبر  وخبرنگاری در شهرستان ایرانشهر دانست  و گفت  نباید هیچ مسئولی خود را از نگاه پرسشگرانه ی روزنامه و خبر سانسور کند و با افتخار و سعه ی صدر پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشد

 ایشان در بخشی از سخنان خود به صداقت و امانتداری به عنوان شاخص اول یک رسانه در انتقال خبر و پرسش و پاسخ اشاره داشت.

در این نشست خبرنگاران  به بیان مسایل و مشکلاتشان پرداختند و همچنین سرپرست روزنامه قدس در جنوب سیستان و بلوچستان  از  تعامل برخی از  مسوولین ادارات دولتی شهرستان ایرانشهر با خبرنگاران گلایه کرد و آن را ضعیف دانست و تصریح کرد مدیران  ادارات باید آستانه تحمل خود را تغییر دهند و انتقاد پذیر باشند و به جای تقابل با خبرنگاران با آنان  تعامل و همکاری داشته باشند .

در پایان این نشست  از زحمات  خبرنگاران  و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان ایرانشهر با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل امد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.