مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خرید مردم از طریق طرح کالابرگ الکترونیکی از خرداد ماه امسال تاکنون روند افزایشی داشته و به بیش از ۶۰ میلیارد ریال رسیده است.

خرید روزانه مردم در طرح کالابرگ به ۶۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی رسید

به گزارش قدس خراسان، محمدامین بابایی اظهار کرد: مرحله نخست اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد که میزان فروش روزانه کالا در این تاریخ بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد ریال بود که در ۲۱ خرداد ماه به ۷۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: رکورد خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی در ۲۱ تیرماه شکسته شد و به عدد روزانه ۱۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسید، این روند افزایشی در مرحله دوم اجرای این طرح نیز ادامه داشته است، به طوریکه در مرداد ماه به طور متوسط به ۵۵ میلیارد تا ۶۰ میلیارد ریال رسیده و اکنون از مرز ۶۰ میلیارد ریال نیز گذشته است.

وی گفت: در مرحله نخست طرح کالابرگ الکترونیکی که در ۱۳ خرداد فراخوان داده شد، افزایش ۲۰ درصدی یارانه فقط برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بود اما از ۲۹ خرداد ماه کل دهک های اول تا سوم در کشور به این طرح پیوسته اند و تاکنون ۱۱ هزار فروشگاه اعم از زنجیره ای و خرد در استان خراسان رضوی در این طرح مشارکت کرده اند.

بابایی خاطر نشان کرد: شیر کم‌چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن‌مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.