نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: وضعیت آشفته بازار و کیفیت خودرو نیازمند ساماندهی اساسی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: وضعیت آشفته بازار خودرو ساماندهی شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر امام جمعه سمنان، با انتقاد از بازار و کیفیت خودرو، افزود: وضعیت آشفته خودرو نیازمند ساماندهی و برنامه‌ریزی بلندمدت و رفع این چالش یک اقدام اساسی است.

وی با اشاره به ظرفیت و ضرورت‌های صنعت استان سمنان، اضافه کرد: خام‌فروشی یکی از چالش‌های مهم در استان سمنان است و انتظار می‌رود فرآوری مواد معدنی مورد توجه باشد.

امام جمعه سمنان افزود: اگر واحدهای فرآوری در کنار معادن ایجاد شود، موجب تولید ارزش‌ افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: تامین زیرساخت‌هایی مانند برق و گاز، لازمه فعالیت و حمایت از سرمایه‌گذاران است و انتظار می‌رود رفع این ۲ چالش در استان سمنان مورد توجه ویژه باشد.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: توجه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه تکمیل احداث تصفیه پساب در تامین بخشی از نیاز آبی صنعت سمنان کمک کننده است.

در این نشست سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، محمد بهرامی فرماندار و جمعی از مسوولان استان سمنان حضور داشتند.

علی آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت امروز نوزدهم مرداد ۱۴۰۲ برای بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با استقبال هاشمی استاندار سمنان، یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و تعدادی از مسوولان استانی وارد شهرستان گرمسار شد.

حضور در نشست فعالان اقتصادی استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه علی آبادی به استان سمنان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.