فرماندار شهرستان طارم گفت: هم‌ اکنون بخشی از اراضی ملی روستای «زاجکان» این شهرستان در محاصره آتش قرار گرفته است که در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی، هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند تا آتش را مهار کنند.

مراتع روستای«زاجکان»طارم دچار آتش‌سوزی شده است

رضاعلی انبارلو، فرماندار شهرستان طارم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هم‌اکنون بخشی از اراضی ملی روستای«زاجکان» در محاصره آتش قرار گرفته است که در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی، هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند.

فرماندار شهرستان طارم گفت: فعلا جزئیات این آتش‌سوزی گزارش نشده است، منتها به محض گزارش، اعلام می‌شود.

وی همچنین از آتش‌سوزی بخشی از اراضی ملی روستای«چفتان» شهرستان طارم بخش گیلوان خبر داد و افزود: این آتش‌سوزی ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز و با تلاش نیروهای امدادی، منابع طبیعی، هلال‌احمر و با کمک نیروهای مردمی در ساعت ۲و ۵۰ دقیقه بامداد مهار شد.

وی با اشاره به اینکه تقریباً ۲ هکتار از اراضی ملی روستای «چفتان» دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: روز گذشته هم یک هکتار از اراضی ملی روستای «ولی آباد» طارم بخش چوزق در محاصره شعله‌های آتش قرار و مهار شد.

انبارلو با بیان اینکه در مجموع در طی مدت ۴ ماهه نخست سال ۴ مورد آتش‌سوزی در شهرستان طارم اتفاق افتاده است، گفت: عامل انسانی علت اصلی این آتش‌سوزی‌ها بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.