هواداران بایرن از انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی هری کین بسیار خوشحال و راضی هستند و پیراهن شماره ۹ او را به قیمت ۱۵۰ پوند در فروشگاه باشگاه خریداری کردند.

عکس| هیجان‌انگیزترین اتفاق برای هواداران قرمزها/ مردم برای خرید پیراهن شماره ۹ صف کشیدند

هواداران بایرن مونیخ در حالی که مشتاقانه منتظر ورود کاپیتان انگلیس بودند، برای پیراهنی که پشت آن نام هری کین چاپ شده بود، ۱۵۰ پوند (۱۷۳ یورو) پرداخت کردند. ده‌ها هوادار با هیجان در مغازه باشگاه در آلیانتس آرنا صف کشیدند و ادعا کردند که قرارداد او یکی از هیجان‌انگیزترین قراردادها در تاریخ باشگاه است. مسئولان فروشگاه باشگاه فاش کردند که حدود ۱۰۰ پیراهن خانگی و خارج از خانه را با نام کین چاپ کرده‌اند.

الیا بودن ۱۶ ساله که پیراهن خارج از خانه بایرن با نام کین را خریداری کرده بود، گفت: «همه ما از آمدن کین به باشگاه بزرگمان بسیار هیجان‌زده هستیم. من مطمئن هستم که او گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند و ما را سربلندتر خواهد کرد. من باید در اسرع وقت به فروشگاه باشگاه می‌آمدم زیرا می‌خواستم یکی از اولین هوادارانی باشم که پیراهن کین را دارد. این فوق‌العاده است و من مشتاقانه منتظرم تا بازی او را ببینم.»

نوح زیبل ۷ ساله که با پدرش سباستین به فروشگاه باشگاه آمد، گفت: «من عاشق بایرن هستم و پدرم را مجبور کردم من را به اینجا بیاورد. هری کین بازیکن فوق‌العاده‌ای است، من به همه بازی‌های خانگی می‌روم و می‌دانم که او گل‌های زیادی خواهد زد.»

سباستین افزود: «نوح تمام شب نخوابید زیرا از قرارداد با هری کین بسیار هیجان‌زده است و من را مجبور کرد او را به فروشگاه باشگاه بیاورم و بعد از ظهر مجبور شدم از محل کارم مرخصی بگیرم. همه هواداران بایرن، صرف نظر از سن، واقعا مشتاق حضور کاپیتان انگلیس در تیم هستند.»

وافی آلدولکری ۲۲ ساله، یکی از هواداران بایرن مونیخ از عربستان سعودی، گفت: «پیراهن‌های تیم بسیار گران هستند اما ارزشش را دارد. من سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم به آلمان سفر کنم تا بتوانم بازی بایرن را تماشا کنم و مطمئن هستم که کین در اینجا خیلی خوب عمل خواهد کرد. نه تنها این یک باشگاه فوق‌العاده است، بلکه او زندگی در مونیخ را نیز دوست خواهد داشت.»

انتظار می‌رود کین که رسماً به عنوان بازیکن بایرن‌مونیخ معرفی شده، پیش از بازی مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان به هواداران هم معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

عکس| هیجان‌انگیزترین اتفاق برای هواداران قرمزها/ مردم برای خرید پیراهن شماره ۹ صف کشیدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.