۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 904718

دبیرکل هیئت فوتبال اصفهان با اعلام اینکه بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان از ساعت ۸ صبح فردا شروع می‌شود، گفت: قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان مصوب شده و هنوز باشگاه ذوب‌آهن هیچ چیزی در خصوص رایگان بودن بلیت برای هوادارانش به هیئت اعلام نکرده است.

شروع بلیت‌فروشی شهرآورد اصفهان

به گزارش قدس انلاین، حمیدرضا دادخواه  پیرامون انتقادات شکل گرفته در خصوص قیمت متفاوت بلیت بازی ذوب‌آهن _ سپاهان برای هواداران دو تیم، اظهار داشت: مسئولیت بلیت‌فروشی با باشگاه‌هاست و سازمان لیگ و هیئت فوتبال تنها بر نحوه فروش بلیت نظارت دارند، با توجه به اینکه ذوب‌آهن روز چهارشنبه میزبان است و بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود، طبق دستورالعمل سازمان لیگ درصد بلیت اختصاص یافته به تماشاگران دو تیم ۹۰ به ۱۰ به نفع تماشاگران ذوب‌آهن خواهد بود.

وی افزود: در جلسه‌ای که چند هفته قبل برگزار شد نیز قرار بر این شد که درصد بلیت‌های اختصاص یافته به تماشاگران دو تیم با شرایط خاص که پیش از مسابقه مشخص خواهد شد، به همان صورت ۹۰ به ۱۰ به فروش برسد.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت بلیت مسابقه ذوب‌آهن _سپاهان برای تماشاگران دو تیم یکسان است، خاطرنشان کرد: قیمت بازی ذوب‌آهن و سپاهان ۷۰ هزار تومان تعیین شده که این قیمت برای هواداران دو تیم یکسان است و باشگاه ذوب‌آهن هنوز به ما اعلام نکرده که بلیت برای هوادارانش رایگان خواهد بود یا خیر؛ اگر باشگاه ذوب‌آهن بخواهد بلیت بازی را برای هوادارانش رایگان اعلام کند، باید با ما هماهنگ باشد.

وی درمورد تاریخ شروع بلیت‌فروشی بازی ذوب‌آهن_ سپاهان یادآور شد: طبق توافقات انجام شده بلیت‌فروشی مسابقه از ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و تماشاگران می‌توانند از طریق سامانه بلیت بازی را تهیه کنند و تحت هیچ شرایطی بلیت‌فروشی دستی در ورزشگاه صورت نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.