۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 905034

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

ترافیک خودرو در کندوان سنگین شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در دیگر محورهای منتهی به مازندران را عادی و روان ذکرکرد و اظهار داشت: در آزاد راه تهران شمال، محور هراز و فیروزکوه تردد خودروها بصورت عادی و روان در جریان است.

وی با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای منتهی به مازندران بویژه در ایام تعطیلات تابستانی و آخر هفته، طرح محدودیت‌های ترافیکی با هدف تسهیل در تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی این استان اجرا می‌شود.

این مقام مسوول از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و مدیریت سفر، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد بیش از ۲۲۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰مرداد امسال، گفـت: تردد خودرو در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جهان‌تاب خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.